Gå til innhold

Er chatting å være utro?

Anbefalte innlegg

Gjest Helt klart
Skrevet

For meg så er det å være utro. Man har kontakt med andre i hemmelighet, og da er det utroskap i mine øyne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Samfunnskritiker
Skrevet

Nei jeg syns ikke det. Så lenge du kjenner dine egne og samboers forventninger, så ser jeg ikke dette som problematisk.

Skrevet

Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold....

Hint: Dette er en _helt åpenbar_ spøk.

"............................................"

Skrevet

Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold....

Av og til kommer det innlegg på DOL som ikke er helt alvorlig ment ;)

Skrevet

Ikke gjør noe du ikke vil gjøre mens mannen din ser på!

Skrevet

Så lenge du ikke skjuler noe for partneren din er det nok helt ok.

Gjest Debra irl
Skrevet

Det var skrevet _meget_ ironisk.

Gjest Debra irl
Skrevet

Tror kanskje Debra irl spøker litt her. ;)

bittebittelitt ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

bittebittelitt ;-)

Næææææh?! *sjokkert* ;) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...