Gjest Helt klart Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 For meg så er det å være utro. Man har kontakt med andre i hemmelighet, og da er det utroskap i mine øyne. 0 Siter
Gjest Samfunnskritiker Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei jeg syns ikke det. Så lenge du kjenner dine egne og samboers forventninger, så ser jeg ikke dette som problematisk. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold.... Hint: Dette er en _helt åpenbar_ spøk. "............................................" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold.... Av og til kommer det innlegg på DOL som ikke er helt alvorlig ment 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ikke gjør noe du ikke vil gjøre mens mannen din ser på! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så lenge du ikke skjuler noe for partneren din er det nok helt ok. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold.... Det var skrevet _meget_ ironisk. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Tror kanskje Debra irl spøker litt her. bittebittelitt ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 bittebittelitt ;-) Næææææh?! *sjokkert* ;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.