EllaJo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 som jeg har bestilt, og skal hente på posten. Men det stod i et annet navn enn mitt. Adresse og postnr var riktig, i tillegg til prisen jeg skal betale. Så, går jeg bare på posten og betaler og får den, eller skal jeg si ifra at navnet er feil?? Men da igjen går det kanskje lengre tid? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så lenge du er sikker på at pakken inneholder det du har bestilt, så gi f***n. Fått pakker til mange artige varianter av navnet mitt som jeg har hentet uten problemer. Og skal det vise seg å være feil innhold er det jo egentlig bare å sende den tilbake. Men hvis du vil absolutt ha den i ditt navn må du belage deg på litt ekstra tid. 0 Siter
Gjest kommer an på hvor feil det er Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis du heter Lise Pedersen og pakken er til Anne Olsen er det vel en viss sansynlighet for at pakken er til noen andre enn deg. Står det derimot Lisa Pettersen kan du nok gå for at pakken var din. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Hvis du heter Lise Pedersen og pakken er til Anne Olsen er det vel en viss sansynlighet for at pakken er til noen andre enn deg. Står det derimot Lisa Pettersen kan du nok gå for at pakken var din. Navnet er et helt annet, altså både fornavn og etternavn. Tror jeg tar sjansen på det likevel, er det feil, så sender jeg den tilbake.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har opplevd at noen rappet min pakke og det var dritsurt og regninga gikk nesten til inkasso før de ga seg. Så jeg synes ikke du skal hente den. Den kan være naboens. 0 Siter
Gjest kommer an på hvor feil det er Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Navnet er et helt annet, altså både fornavn og etternavn. Tror jeg tar sjansen på det likevel, er det feil, så sender jeg den tilbake.... Er jo veldig vanskelig å hevde du handlet i god tro om navnet er et helt annet, det du tenker gjøre er neppe en gang lovlig. Ville du f.eks åpnet et brev om det kom i din postkasse men var til en annen? Det blir jo noe av det samme. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bor du i blokk eller det er flere som deler adresse, bør du tenke deg om. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Er jo veldig vanskelig å hevde du handlet i god tro om navnet er et helt annet, det du tenker gjøre er neppe en gang lovlig. Ville du f.eks åpnet et brev om det kom i din postkasse men var til en annen? Det blir jo noe av det samme. Jo, det er sant det. Får sende en mail til firmaet og høre hva jeg skal gjøre. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Bor du i blokk eller det er flere som deler adresse, bør du tenke deg om. Nei, gjør ikke det. Gjorde et søk på navnet, var kun et treff, på en annen kant av landet. Tror jeg sender en mail til firmaet å hører hva jeg skal gjøre... 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Jeg har opplevd at noen rappet min pakke og det var dritsurt og regninga gikk nesten til inkasso før de ga seg. Så jeg synes ikke du skal hente den. Den kan være naboens. Fant et treff på navnet, på en annen kant av landet. Sender en mail til firmaet og hører hva jeg skal gjøre... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei, gjør ikke det. Gjorde et søk på navnet, var kun et treff, på en annen kant av landet. Tror jeg sender en mail til firmaet å hører hva jeg skal gjøre... Tror det er tryggest for deg. Litt bittert hvis du skulle få trøbbel senere iom at du er klar over at det er et annet navn som står på pakka 0 Siter
Gjest kommer an på hvor feil det er Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Fant et treff på navnet, på en annen kant av landet. Sender en mail til firmaet og hører hva jeg skal gjøre... Nå vet ikke jeg hvor du har søkt, men om det er i f.eks telefonkatalogen på nett så er ikkeden nødvendigvis noe å rette seg etter. Masse folk som ikke er listet der. 0 Siter
EllaJo Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Tror det er tryggest for deg. Litt bittert hvis du skulle få trøbbel senere iom at du er klar over at det er et annet navn som står på pakka Fikk tilbakemelding om at det var bare navnet utenpå pakken som var feil. alle papirer inni stemte. Så det gikk greit å hente den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.