Gjest Hm mon tro? Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bare lurer. Mannen min sa det var en gate med noen puber, men jeg har mine tvil. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er (eller var i hvert fall) det meste kjente sexstrøket i Kjøpenhavn. Men det er pubber der også. Jeg har vært på pub der. Den het Spunk bar. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Buber og utesteder. "Det tidligere horestrøket Istedgate har forvandlet seg til et eldorado for de som søker trendy kaféer og spennede butikker. " 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er Istergade så lang? Fordi det står et ludder i hver ende og trekker. ;o) 0 Siter
Gjest ikkeligenu Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Indre del av Istedgate er befengt med narkomane og jeg antar at det også er der horene befinner seg. Sexbutikkene er der, i all hovedsak. I ytre og høyre del av gata (fra Hovedbanegården) er det mer noen trendy caféer. Noen typiske brune pub'er er der ikke. Mulig denne Spunky som SDD nevner ligger langt inne i gata. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.