keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kjeks er så mangt hørte jeg på radioen. Kjeks kan nytes av alle over 16 år med sans for sprø gleder. Kjeks er ikke alltid skitten, men som regel litt klissete. Kjeks kan også være oppskrytt. Kjeks kan smake vondt og lukte vondt, særlig svidd kjeks eller analkjeks (den er visst med sjokoladetrekk). Kjeks på skolen er kjedelig, tørr og teoretisk. Offentlig nyting av kjeks er forbudt, men lovlig om man nyter den inne eller i telt. Kjeks i sovepose er trangt og kalles klaustro-kjeks. Vi har guttekjeks og jentekjeks, bokstavkjeks (?), Mariekjeks (godt for Marie), kapteinkjeks (ombord i båt), smørbrødkjeks (mellom to brødskiver med smør), havrekjeks (når du er mann og det kjennes ut som du gir en hest havre med hånda), noen har kjeksfantasier (som ingen skal vite om), kjeksarbeidere (de som lager kjeks for betaling), strapon-kjeks (som du spenner fast og forfølger folk med), Kjeksleketøy (med motor i). Mange har sikkert flere typer. Vi har "Spør Gro om Kjeks (Gro får ikke nyte kjeks, så hun råder andre om det)", "Kjeks og samliv (om tilbehør til kjeks)", "Hot Kjeks (oppskrifter), "Kjeks i 90-åra" (eldrekjeks). I det hele tatt en verden av kjeks. Jeg nyter kun tilfeldig kjeks, dvs det jeg kan få tak i av alle typer til enhver tid, resten overlater jeg til dere andre. Pass dere for den hardeste kjeksen, dere kan brekke tenna! Lykke til ! Mvh 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 ok...takk for info... Er kjeks så kjedelig? Kanskje fått for mye kjeks? Kanskje litt mer variert kjeks? Kjeks med syltetøy og kjeks med ost og vin. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Jeg elsker kjeks!!! Hva med kjeks og is? Men hva er glutenfri kjeks? Kokosnøttkjeks? "En av egenskapene ved kjeks er den lange holdbarheten". Jeg vil nå ikke si det da. Sibas havrekjeks og rugkjeks med sesam er litt kinky. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva med kjeks og is? Men hva er glutenfri kjeks? Kokosnøttkjeks? "En av egenskapene ved kjeks er den lange holdbarheten". Jeg vil nå ikke si det da. Sibas havrekjeks og rugkjeks med sesam er litt kinky. Kjeks og is er godt. Det er kjeks med ost og vin også. Glutenfri kjeks er ikke godt, men det eneste noen kan ha. Ellers får de vondt i magen... 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Kjeks og is er godt. Det er kjeks med ost og vin også. Glutenfri kjeks er ikke godt, men det eneste noen kan ha. Ellers får de vondt i magen... Det er litt tricky å holde orden på kjeksen og assosiasjonene? Men jeg er kjeksekspert, og har kjeksen under full kontroll. Husk : sjelden er kjeks god uten forberedelser! God kjeks må ha gode omgivelser. Våt og hard kjeks i robåt er sjelden god! Blåmerker får man også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er litt tricky å holde orden på kjeksen og assosiasjonene? Men jeg er kjeksekspert, og har kjeksen under full kontroll. Husk : sjelden er kjeks god uten forberedelser! God kjeks må ha gode omgivelser. Våt og hard kjeks i robåt er sjelden god! Blåmerker får man også. Båtkjeks er best med is. 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Synes du skriver litt lite om konsekvensene av ubeskyttet kjeks.... 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Synes du skriver litt lite om konsekvensene av ubeskyttet kjeks.... Ubeskyttet kjeks kan spises av alle... 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ubeskyttet kjeks kan spises av alle... Og du kan garantere null ettervirkninger??? Hva med kjeks med solfaktor? 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Og du kan garantere null ettervirkninger??? Hva med kjeks med solfaktor? Ettervirkninger må være abstinenser. Men det kan kureres med mere kjeks. Sol og kjeks? Vi har jo kjeksøya Ibiza? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.