Gjest Streker på veggen..! Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 GOOOOOOOOOOOOAL! Balong og kaktuss! Elsker og Mann! Woodchuck og Eik! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Har ikke fått med meg den - men digger "Matti, do you want to paRRty"? ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Har ikke fått med meg den - men digger "Matti, do you want to paRRty"? ;-) Jeg skjønner ikke poenget med den reklamen, jeg. Hva har jeg misset? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skjønner ikke poenget med den reklamen, jeg. Hva har jeg misset? Matti Nykänen var kjent for at han festet mye og hardt. Poenget med reklamen er vel å reklamere for mobilabbonementet djuice control. "Nå kan alle få kontroll", altså til og med Matti Nykänen kan si nei til en fest. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Matti Nykänen var kjent for at han festet mye og hardt. Poenget med reklamen er vel å reklamere for mobilabbonementet djuice control. "Nå kan alle få kontroll", altså til og med Matti Nykänen kan si nei til en fest. Aaaah Takk, nå får jeg sove bedre om natta 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Aaaah Takk, nå får jeg sove bedre om natta *LOL* Bra, ingenting er så pyton som ødelagt nattesøvn over uforståelige reklamer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.