Gå til innhold

Sykkelshorts

Anbefalte innlegg

Gjest krakilsk tiger
Skrevet

Skal man ha truse/bokser under en sykkelshorts?

Jeg mener... hva syns dere er best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Det må man jo ha :)

Men det er jo helt opp til deg selv det...

Gjest krakilsk tiger
Skrevet

Det må man jo ha :)

Men det er jo helt opp til deg selv det...

Hva med sånne shortser som har innebygd truse i da? Skal man ha truse her og?

Gjest Mirandolina
Skrevet

Hva med sånne shortser som har innebygd truse i da? Skal man ha truse her og?

Nei du trenger jo egentlig ikke det :)

Gjest krakilsk tiger
Skrevet

Nei du trenger jo egentlig ikke det :)

Ville du brukt det da?

Gjest Mirandolina
Skrevet

Ville du brukt det da?

Jeg ville brukt truse..jepp :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bruker bokser. Funker glimrende.

Gjest ikkeligenu
Skrevet

ja, truse er best, men ikke truse med søm i skrittet. Det er vondt.

Skrevet

Jeg trodde litt av vitsen med sykkelshortser (med innebygd truse) var å ikke ha undertøy under jeg. Ifht gnagsår o.l.

Men hva vet jeg, jeg har ikke sykkel engang :-)

Gjest staedtler
Skrevet

Under en ordentlig sykkelbukse skal man ikke ha noe undertøy. Det blir meningsløst. Polstringa skal ha direkte kontakt med huden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Under en ordentlig sykkelbukse skal man ikke ha noe undertøy. Det blir meningsløst. Polstringa skal ha direkte kontakt med huden.

Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også.

Skrevet

Du skal IKKE ha truse under. Som andre er inne på her så vil sømmer/kanter føre til gnissing og sår.

Gjest staedtler
Skrevet

Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også.

"Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også."

Hmm... :-) Ja, men altså... Snakker vi forbi hverandre?

Sykkelbukse? Ja, for faen.

Bokser under? Nei, for helvete.

Mener du "bokser" istedenfor sykkelbukse, slik at du er uenig? Er litt forvirra her nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også."

Hmm... :-) Ja, men altså... Snakker vi forbi hverandre?

Sykkelbukse? Ja, for faen.

Bokser under? Nei, for helvete.

Mener du "bokser" istedenfor sykkelbukse, slik at du er uenig? Er litt forvirra her nå.

Jeg snakker om bokser under sykkelbukse.

Det funker i hvert fall utmerket for meg.

Skrevet

Sykkelshorts er uansett homofilt. Både med og uten truse.

Skrevet

Men enkelte menn er litt mindre usikre på sin egen seksualitet enn du er, så det går greit for de fleste :-)

"............................................."

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg snakker om bokser under sykkelbukse.

Det funker i hvert fall utmerket for meg.

Ok, bomma litt med formuleringene, altså. Fint for deg at det funker, men gjør det ikke til en generell regel for allmennheten. :P God sykling. :-)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Har du homofobi?

Skrevet

Har du homofobi?

Hehe, neida:-)

Men det må jo være lov å mene at enkelte ting er homofile. Og for en heterofil kar er det ikke et pluss å ha noe homofilt over seg.

Skrevet

Men enkelte menn er litt mindre usikre på sin egen seksualitet enn du er, så det går greit for de fleste :-)

"............................................."

Du er så sikker at du har noen rosa skjorter også du, kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...