Gjest krakilsk tiger Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Skal man ha truse/bokser under en sykkelshorts? Jeg mener... hva syns dere er best? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det må man jo ha Men det er jo helt opp til deg selv det... 0 Siter
Gjest krakilsk tiger Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det må man jo ha Men det er jo helt opp til deg selv det... Hva med sånne shortser som har innebygd truse i da? Skal man ha truse her og? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva med sånne shortser som har innebygd truse i da? Skal man ha truse her og? Nei du trenger jo egentlig ikke det 0 Siter
Gjest krakilsk tiger Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei du trenger jo egentlig ikke det Ville du brukt det da? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ville du brukt det da? Jeg ville brukt truse..jepp 0 Siter
Gjest ikkeligenu Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 ja, truse er best, men ikke truse med søm i skrittet. Det er vondt. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg trodde litt av vitsen med sykkelshortser (med innebygd truse) var å ikke ha undertøy under jeg. Ifht gnagsår o.l. Men hva vet jeg, jeg har ikke sykkel engang :-) 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Under en ordentlig sykkelbukse skal man ikke ha noe undertøy. Det blir meningsløst. Polstringa skal ha direkte kontakt med huden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Under en ordentlig sykkelbukse skal man ikke ha noe undertøy. Det blir meningsløst. Polstringa skal ha direkte kontakt med huden. Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også. 0 Siter
punkyB Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du skal IKKE ha truse under. Som andre er inne på her så vil sømmer/kanter føre til gnissing og sår. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også. "Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også." Hmm... :-) Ja, men altså... Snakker vi forbi hverandre? Sykkelbukse? Ja, for faen. Bokser under? Nei, for helvete. Mener du "bokser" istedenfor sykkelbukse, slik at du er uenig? Er litt forvirra her nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 "Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også." Hmm... :-) Ja, men altså... Snakker vi forbi hverandre? Sykkelbukse? Ja, for faen. Bokser under? Nei, for helvete. Mener du "bokser" istedenfor sykkelbukse, slik at du er uenig? Er litt forvirra her nå. Jeg snakker om bokser under sykkelbukse. Det funker i hvert fall utmerket for meg. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Sykkelshorts er uansett homofilt. Både med og uten truse. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Sykkelshorts er uansett homofilt. Både med og uten truse. Men enkelte menn er litt mindre usikre på sin egen seksualitet enn du er, så det går greit for de fleste :-) "............................................." 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg snakker om bokser under sykkelbukse. Det funker i hvert fall utmerket for meg. Ok, bomma litt med formuleringene, altså. Fint for deg at det funker, men gjør det ikke til en generell regel for allmennheten. God sykling. :-) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Sykkelshorts er uansett homofilt. Både med og uten truse. Har du homofobi? 0 Siter
musikeren Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Har du homofobi? Hehe, neida:-) Men det må jo være lov å mene at enkelte ting er homofile. Og for en heterofil kar er det ikke et pluss å ha noe homofilt over seg. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Men enkelte menn er litt mindre usikre på sin egen seksualitet enn du er, så det går greit for de fleste :-) "............................................." Du er så sikker at du har noen rosa skjorter også du, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.