Gjest struttings Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 er det bare meg som synnes at hun ikke kan danse eller?? den rykkningen hun har med overkroppen ser helt teit ut og ikke minst "robot" dansen. er mer strutting og suge inn magen dans synnes no eg komenterer ik bare den siste dansen vel og merke... *humrer* 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har også tenkt at det er litt mer "vise hvor hun har muskler og hvilke vanskelige ting hun kan gjøre" enn pent å se på. Litt som enkelte pianostykker, som bare blir for "om å gjøre å trykke overalt samtidig fortest mulig". Men dama er råsexy da. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Enig. ER ikke akkurat imponert. Vidoene hennes synes jeg til tider handler mer om å digge seg selv og sin kropp enn noe annet. Er også de samme bevegelsene som går igjen, rett og slett kjedelig å se på. 0 Siter
Gjest struttings Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Enig. ER ikke akkurat imponert. Vidoene hennes synes jeg til tider handler mer om å digge seg selv og sin kropp enn noe annet. Er også de samme bevegelsene som går igjen, rett og slett kjedelig å se på. sååå enig.. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 I latin-amerika er dette superpopulært! Gikk på skole der et par år tilbake. De lo av slik vi (les: andre som ikke danser slik) danser, og skjønte ikke hva som var så spesielt med det. Resulterte jo i at jeg var svært rolig av meg på dansefronten på byen, (satset på drikkinga istedet ). Prøvde å lære meg "shakira-dansing", men uansett hvor håpløst det ser ut; er faktisk dritvanskelig. Så har nok rett og slett med kulturforskjeller og gjøre. Er jo en grunn til at 'latin-american music awards' o.l ikke sendes i reprise tusen ganger her i norge slik som div andre prisutdelinger gjør... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Syns hun har en kjempestilig måte å danse på jeg,orginal,skal mye til for å klare å kopiere det Kjedelig når alle danser likt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.