Gjest noen gode ord Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg skal formulere en dødsannonse og ville gjerne ha inn et lite vers. Noen gode forslag? Gjelder en person som har hatt mye smerte i livet... 0 Siter
rose23 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 ER et vers som jeg har lagt merke til, men jeg vet ikke hva det heter. Men det begynner slik: I himmelens gyldne saler vi atter møtes en gang. 0 Siter
Gjest noen gode ord Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 ER et vers som jeg har lagt merke til, men jeg vet ikke hva det heter. Men det begynner slik: I himmelens gyldne saler vi atter møtes en gang. Hm... et problem er at vedkommende ikke var så veldig kristen av seg... Kanskje de ordene ikke passer så godt da... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hm... et problem er at vedkommende ikke var så veldig kristen av seg... Kanskje de ordene ikke passer så godt da... De kan sikkert hjelpe deg på begravelsesbyrået. 0 Siter
Gjest egravelsesbyråer Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 http://www.fonusnet.no/default.asp?Cat=19 Trykk på annonse, og gå gjennom de første stegene (bare finn på en dato og avis osv), så kommer du til et sted der du kan få opp en database over standard dikt og minneord. Du kan sikkert søke på begravelsesbyrå på google, så har mange begravelsesbyråer hjemmesider og sikkert tips og råd. 0 Siter
Gjest egravelsesbyrå Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det led mot aften, din sol gikk ned. Din smerte stilnet, og du fikk fred. Et strevsomt liv har tatt slutt en flittig hånd har dovnet. Et mildt og kjærlig blikk gått ut et gavmildt menneske sovnet. Hva du led det ingen kjenner stille selv du smerten bar smilte dog blant dine venner takk for alt du for oss var. Mot sykdom og smerte du kjempet og led. Vi savner deg sårt, men unner deg fred. Stille du led, hvil nå i fred 0 Siter
rose23 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er du så trist? Tenker du på når du så henne sist? I dine øyner var hun elskelig grei, savner du gleden det gav deg? Et lys er blåst ut, et liv er knust. Men hun har ikke lenger noen smerte, husk det i ditt hjerte. Fuglene vil fortsette å synge, og hennes livs melodi vil gynge. Som et vindpust blafret hun varme i våres liv, nå er den tid forbi. 0 Siter
Gjest egravelsesbyrå Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sjekket aftenposten i dag for å se hva dere hadde valgt.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sjekket aftenposten i dag for å se hva dere hadde valgt.. Eh..det finnes _litt_ flere aviser enn Aftenposten i Norge altså.... 0 Siter
Gjest egravelsesbyrå Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Eh..det finnes _litt_ flere aviser enn Aftenposten i Norge altså.... jada, men det er bare den jeg vet om som har annonsene på nett.. (og bare den dagsavisen jeg har i papirutgave) :-) Det var en annonse der med et av diktene jeg hadde henvist til her, så da tenkte jeg det kanskje var den.. Men jeg vet at det finnes flere aviser i landet.. :-) 0 Siter
hidi Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 De kan sikkert hjelpe deg på begravelsesbyrået. Jeg ville ha skrevet noen ord selv. Pass på at det ikke er for langt og det trenger ikke å rime. Personlige ord er mye mer virkningsfullt enn de vanlige ordene som står i dødsannonsene. Men det er min mening. Forøvrig; kondolerer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 jada, men det er bare den jeg vet om som har annonsene på nett.. (og bare den dagsavisen jeg har i papirutgave) :-) Det var en annonse der med et av diktene jeg hadde henvist til her, så da tenkte jeg det kanskje var den.. Men jeg vet at det finnes flere aviser i landet.. :-) Jeg tror jeg muligens misforstod deg litt. Jeg oppfattet innlegget ditt som en som nå skulle finne ut hvem trådstarter var ved å lese Aftenpostens dødsannonser. Et "trolleinnlegg" med andre ord. Sorry at jeg misforstod :-) *flau* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville ha skrevet noen ord selv. Pass på at det ikke er for langt og det trenger ikke å rime. Personlige ord er mye mer virkningsfullt enn de vanlige ordene som står i dødsannonsene. Men det er min mening. Forøvrig; kondolerer. Den skulle sikkert til trådstarter.. 0 Siter
Gjest noen gode ord Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 http://www.fonusnet.no/default.asp?Cat=19 Trykk på annonse, og gå gjennom de første stegene (bare finn på en dato og avis osv), så kommer du til et sted der du kan få opp en database over standard dikt og minneord. Du kan sikkert søke på begravelsesbyrå på google, så har mange begravelsesbyråer hjemmesider og sikkert tips og råd. Tusen takk for linken! Der fant vi akkurat det vi trengte! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.