Gjest kjøper heller aftenposten Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122144 Sitat fra artikkelen: "Til tross for størrelsen på stedet, har Odeon herre- og dametoaletter bare i første etasje, noe som resulterer i kjempekø. Vi overhørte et par samtaler mens vi ventet. Kvinne som sminket seg på do, til venninne som også sminket seg: - Så du han i lyseblå skjorte? Han har en kjempefin hytte på Kragerø. - Å, så bra. Han er jo litt sjarmerende, svarer venninnen". Og nok et sitat: "På herretoalettet ble vi vitne til følgende samtale mellom to kompiser: - Hvor skal du feriere i sommer? - Tror det blir Karibien. Jeg ble litt lei av Monaco i fjor. - Nå må du ikke drikke så mye at du ikke orker å spille tennis i morgen". Denne artikkel har VG på topp på vg-nett, og de brukte samtidlig 2 hele sider i dagens papirutgave. Jeg spør meg følgende: - Er det dette en artikkel som en journalist(i dette tilfelle 2 stk journalister) drømmer om å lage? - Har det nevnte kjendissteder betalt for disse sidene, de fikk til og med trykket menyen i artikkelen? - Er det rart at vg mister flere tusen lesere hvert år når dette vies to sider? Det er pinelig at landets største avis bruker resurser noe slikt...hva synes du? 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Agurktid. Jeg fikk rabiate reaksjoner på mine to nye artikler. Det er kristenmanns blod i redaksjonen. Jeg ruser tilbake etter ferien. 0 Siter
Gjest VG er en knallgod avis Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ikke skyld på VG. Det er jo dette havle Norge vil ha. Det er ikke uten grunn at SE og HØR selger som hakka møkk. Jeg selv hater SE og HØR. Ikke på grunn av alt kjendissladderet, men fordi de utnytter vanlige mennesker med tragiske opplevelser for å selge det fordømte bladet. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Gjesp! - for en platt artikkel... Interesserer meg midt bak! 0 Siter
Tonette Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg reagerte veldig på at VG hadde en førsteside om at Carola ikke hadde hatt sex med han fyren hun holder seg med. Herregud! Jeg driter da i hvor mye sex Carola har eller ikke har! Det er vel ikke noe som offentligheten har noe med. Nei, enig med deg, VG bør skjerpe seg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det der var ille. Skremmende at en journalist tør å undertegne en sånn artikkel med sitt fulle navn. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Når man ser hvem "journalisten" er, bør man ikke være særlig overrasket. 0 Siter
Gjest urrk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Agurktid. Jeg fikk rabiate reaksjoner på mine to nye artikler. Det er kristenmanns blod i redaksjonen. Jeg ruser tilbake etter ferien. "Jeg fikk rabiate reaksjoner på mine to nye artikler. " Artikler i VG ? Om hva da? *nysgjerrig* Kan det være om noe annet muslimer med bomber under armen eller nattelivet i Kvadraturen ? "Det er kristenmanns blod i redaksjonen." Vi andre ser nok hverken det eller ugler i mullaenes skjegg, bare litt for røde lakeier. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 "Jeg fikk rabiate reaksjoner på mine to nye artikler. " Artikler i VG ? Om hva da? *nysgjerrig* Kan det være om noe annet muslimer med bomber under armen eller nattelivet i Kvadraturen ? "Det er kristenmanns blod i redaksjonen." Vi andre ser nok hverken det eller ugler i mullaenes skjegg, bare litt for røde lakeier. Ikke et ord om muslimer fra meg. Jeg er ikke god nok på det der, og det fins andre som er godt etablert. Alt til sin tid, og sted. I flg andre som skriver kritisk om islam, så er vår bladsmørerstand meget skeptisk til stoff som ikke er velsignet av vår herre selv, godkjent av AP og SV og sjekket av UDI. De vet så mikroskopisk lite om våre nye landsmenns religion og kultur at det er en skam. De i Norge fra islammiljøer som vet noe holder klokelig kjeft, det har de lært. Dermed oppstår det et vakum om islamkritikk som passer våre islamister utmerket. De holder på å etablere en islamsk enklave i Oslo og vil ikke forstyrres i sin innføring av islamsk politikk. De holder på med tradisjonell meling av ledernes personlige kaker og stammekapital. Vi vil etterhvert se at de etablerer primitive erstatninger for alle samfunnsfunksjoner og en struktur som ligner sterkt på mafia. 0 Siter
Gjest urrk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ikke et ord om muslimer fra meg. Jeg er ikke god nok på det der, og det fins andre som er godt etablert. Alt til sin tid, og sted. I flg andre som skriver kritisk om islam, så er vår bladsmørerstand meget skeptisk til stoff som ikke er velsignet av vår herre selv, godkjent av AP og SV og sjekket av UDI. De vet så mikroskopisk lite om våre nye landsmenns religion og kultur at det er en skam. De i Norge fra islammiljøer som vet noe holder klokelig kjeft, det har de lært. Dermed oppstår det et vakum om islamkritikk som passer våre islamister utmerket. De holder på å etablere en islamsk enklave i Oslo og vil ikke forstyrres i sin innføring av islamsk politikk. De holder på med tradisjonell meling av ledernes personlige kaker og stammekapital. Vi vil etterhvert se at de etablerer primitive erstatninger for alle samfunnsfunksjoner og en struktur som ligner sterkt på mafia. Fikk ikke noe greit svar om hva du hadde tenkt å skrive i VG. Kan du ikke forklare ? Please ? *bedende øyne* "Alt til sin tid, og sted. I flg andre som skriver kritisk om islam, så er vår bladsmørerstand meget skeptisk til stoff som ikke er velsignet av vår herre selv, godkjent av AP og SV og sjekket av UDI. " Pussig. De aller fleste journalister, ca 80% (!), er langt,langt ute på ytre venstre fløy. Der er aversjonen mot kristendom enorm. De ser det jo som sin livsoppgave å rive ned alt som minner om kristen kultur i Norge. Om islam tar over, skiter de i. "De vet så mikroskopisk lite om våre nye landsmenns religion og kultur at det er en skam. " sant nok 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Fikk ikke noe greit svar om hva du hadde tenkt å skrive i VG. Kan du ikke forklare ? Please ? *bedende øyne* "Alt til sin tid, og sted. I flg andre som skriver kritisk om islam, så er vår bladsmørerstand meget skeptisk til stoff som ikke er velsignet av vår herre selv, godkjent av AP og SV og sjekket av UDI. " Pussig. De aller fleste journalister, ca 80% (!), er langt,langt ute på ytre venstre fløy. Der er aversjonen mot kristendom enorm. De ser det jo som sin livsoppgave å rive ned alt som minner om kristen kultur i Norge. Om islam tar over, skiter de i. "De vet så mikroskopisk lite om våre nye landsmenns religion og kultur at det er en skam. " sant nok Sorry mac. Det blir for personlig og lett å spore meg opp. Journalistene er redde for aggresjon fra islamister. Demonstrasjonen med 4-5000 sinte og mordlystne menn for 15 år siden er friskt i minne. De ropte darpstrusler og en drepte nesten en forlagsmann. Hele det politiske Norge og pressen var lamslått og prøvde å dekke over så godt de kunne. Politikerne har aldri vært så tause om noe, ikke en kommentar var mulig å få ut av dem. Bare Gro sa etter en uke "Det går da ikke an!", det var det hele. De var / er redde. Det passer våre islamister perfekt. "Muslimer skal slå de vantro med skrekk i deres hjerter" står det i koranen, og akkurat det skjer, midt i vårt fredelige lsnd lammes viktige samfunnsfunksjoner av store mengder terrorister som truer, midt i Oslo. Det var nesten samtilige muslimske unge menn i Oslo. I dag vil de være 15-20 000 når de igjen slår til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.