Gjest snubleflot Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvordan går man frem for å endre livsstil? Jeg trenger å slanke meg og bli flinkere til å få gjort ting. Men jeg klarer ikke å få det til. Tips, annet enn å ta meg sammen... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Finn ut hva slags mosjon du liker. Svømming og stavgang, og rolig sykling er lite belastende for kroppen, og du kan få fine naturopplevelser samtidig. Du kan avtale med ei venninne å dra på treningssenter f.eks. Prøv å gjøre det så hyggelig at du har lyst. Og ikke overdriv,start i behagelig tempo, ellers vil du bare gi opp før du får begynt. Lag middag med mye grønnsaker og kjenn hvor godt det er for kroppen. Spis små porsjoner og kjenn hvor deilig det er å ikke være stinn i magen, og slapp etter middag. Kanskje det da også vil bli lettere å få gjort ting? 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 hei!for å greie det,er det lurt å finne fram papir og blyant og begynne å skrive. først skriver du et av målene dine;feks. gå ned i vekt 10 kg innen et halvt år.så skriver du:metoder for å nå målet:# gå/sykle i steden for bil/buss til jobb og/eller trene 3 dg/uke.#kutte ned på brus/godteri#spis sunnere mat#bytt ut tv-program med en kveldstur(alt dette er bare forslag.lag din egen liste.husk å sett deg mål som er overkommelig. )lykke til! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Gå på tur i skog, mark og fjell. Det hjelper på det meste. 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 det med å få gjort ting;skriv en liste over gjøremål,og det føles så godt å kunne krysse av etterhvert som tingene er gjort... lykke til!(har prøvd det selv, med godt resultat) 0 Siter
Gjest timi Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det sies at en kan få det til ved hjelp av hypnose. Har ikke prøvd det, men burde kanskje jeg også! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Du må stille deg selv spørsmål, OG svare på dem. 1. HVA er det jeg vil ha endret? 2: HVORDAN kan jeg endre det? 3: Er jeg villig til å betale det det koster? Du bør utarbeide en plan for hver enkelt ting- for siden å slå det litt mer sammen så det er gjennomførbart. Ikke for store steg av gangen, del mål. En god plan og strategi er også viktig. Finne en alliert? Enten i samme situasjon, eller en venn som kan backe deg opp underveis. Samtidig bør målene være noe du _ønsker_ å oppnå, ikke bare noe du bør. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.