Gå til innhold

Blyghet, er noe merkelig jenter

Anbefalte innlegg

Gjest gutta boys
Skrevet

Senario:

Jente med allment sett bra former kler seg med sykkelbukser og tettsittende plagg. Tråkker rundt i hele området og ankommer så heimen. Jeg ser dama i lengere tid, hun snakker med naboer og svinser rundt et kvarters tid uten at hun ser meg. Når jeg ankommer forandrer hun adferd og oppfører seg som hun er naken. Hun kommer ikke forbi meg uten å "eskponere seg" og min oppfordring om å se på noe ganske kurant resulterer i en slags krøket gange.

Da er spørsmålet: er blyghet noe som er situasjonsbetinget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan man være helt usjenert foran en person, men skikkelig blyg foran en annen.

Skrevet

Kanskje hun er litt interessert i deg, og derfor ikke ønsker å vise seg frem uten å være "på sitt beste"?

Gjest Aimabel
Skrevet

Er nok mer sjenert når jeg treffer på en jeg liker ja :-)

Gjest gutta boys
Skrevet

Selvsagt kan man være helt usjenert foran en person, men skikkelig blyg foran en annen.

Så søtt a gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...