Gjest gutta boys Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Senario: Jente med allment sett bra former kler seg med sykkelbukser og tettsittende plagg. Tråkker rundt i hele området og ankommer så heimen. Jeg ser dama i lengere tid, hun snakker med naboer og svinser rundt et kvarters tid uten at hun ser meg. Når jeg ankommer forandrer hun adferd og oppfører seg som hun er naken. Hun kommer ikke forbi meg uten å "eskponere seg" og min oppfordring om å se på noe ganske kurant resulterer i en slags krøket gange. Da er spørsmålet: er blyghet noe som er situasjonsbetinget? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Selvsagt kan man være helt usjenert foran en person, men skikkelig blyg foran en annen. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Kanskje hun er litt interessert i deg, og derfor ikke ønsker å vise seg frem uten å være "på sitt beste"? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Er nok mer sjenert når jeg treffer på en jeg liker ja :-) 0 Siter
Gjest gutta boys Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Selvsagt kan man være helt usjenert foran en person, men skikkelig blyg foran en annen. Så søtt a gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.