Gå til innhold

Hvordan få tilbake kjærligheten

Anbefalte innlegg

fortvilet situasjon

Jeg har vært samboer i mange år, men på nåværende tidspunkt bor vi ikke sammen. Vi har to skjønne barn sammen.Jeg elsker denne mannen og vil gjerne flytte tilbake,men jo mer jeg prøver å prate om dette, trekker han seg mer og mer unna.Må si at han jobber noe sinnsykt mye, og virker stresset og sliten.Hva skal jeg gjøre for at han skal bli interessert i meg igjen ? Savner den voldsomme kjærligheten vi hadde til hverandre i begynnelsen for mange år siden.

Fortsetter under...

den voldsomme kjærligheten kan ikke hverken tvinges eller lures frem.... har sett noe som dette selv for noen år siden...

mitt råd til deg er å ta en prat om han vil, om svaret er negativt så bør du trekke deg unna for en stund, mas vil ha motsatt virkning..'

huff, dette kan ikke være lett.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...