Gjest The summer is here Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva synes dere om pakistanske jenter? Da mener jeg om dere synes de er atraktive. Hva er fint med med og hva som er mindre fint. Takk:) 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tror det blir litt vannskelig og forklare jeg Sånn som det er vannskelig og peke på hva som spesifikt er pent på norske jenter. Er hele pakka lissom!! Det er jo den mørke eller lyse huden, ellers så er vi jo ganske så like, riight? Ser maaange veldig fine og sexy pakistanske jenter!!! Men hva som gjør at jeg synes de er pene vet jeg ikke... Når jeg..uhm...scuuper!! ;p Så ser jeg ikke på noe annet hoss en pakistansk jente en hva jeg hadde sett på hoss en norsk jente. Og jeg var da altså lys i huden, og var forelska i en sør-afrikaner for ..ei stund sia..... 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Njaaaeeeeiii, synes ikke at det er spesielt vakkert. Men kanskje fordi jeg mener at de norske jentene er de vakreste i verden:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er vel med pakistanske jenter som med jenter fra de fleste verdensdeler. Det finnes pene eksemplarer og det finnes mindre pene. Aner ikke hva jeg skal sette fingeren på, men det finnes definitivt noen svært pene eksemplarer rundt forbi. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tja, finnes vakre og mindre vakre blant dem og. Det som er mindre fint, er at de er lite tilgjengelige som partnere (religion) og at mange av dem bærer på mye dårlig genmateriale (lange tradisjoner med inngifte i kulturen). 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Njaaaeeeeiii, synes ikke at det er spesielt vakkert. Men kanskje fordi jeg mener at de norske jentene er de vakreste i verden:-) Det er vel ikke pk å skrive sånt, men jeg synes nordiske menn er de flotteste jeg og. ) Asiatiske (øst-asiatiske) kvinner er nydelig, men mannfolk derifra tenner jeg overhode ikke på i det hele tatt. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er vel ikke pk å skrive sånt, men jeg synes nordiske menn er de flotteste jeg og. ) Asiatiske (øst-asiatiske) kvinner er nydelig, men mannfolk derifra tenner jeg overhode ikke på i det hele tatt. Om det er pk eller ikke bryr meg katta om. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan få lov til å skrive og mene det jeg vil. Dette har ikke noe med hudfarge å gjøre, jeg kunne ha sagt det samme om f.eks polske eller russiske jenter. Sveits er det ganske pene jenter, likeså i Sverige og Danmark selvsagt, de er jo svært like oss. Men det er ingen tvil om at de norske jentene er penest etter min smak. Det å gå nedover Karl Johan en varm sommerdag er virkelig snadder:-) Annenhver jente kunne ha vært fotomodell jo:-) De norske jentene er til å spise opp. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Njaaaeeeeiii, synes ikke at det er spesielt vakkert. Men kanskje fordi jeg mener at de norske jentene er de vakreste i verden:-) hadde en kamerat fra australia her på 17 mai. Han sa han kunne ikke ha et lykkelig ekteskap her. At de norske jentene var så vanvittig vakre. Synes jenter som er fra libanon kan være utrolig vakre. Og mulatter. Blanding av indisk/hvit etc. Masse pene pakistanske jenter også da 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er vel ikke pk å skrive sånt, men jeg synes nordiske menn er de flotteste jeg og. ) Asiatiske (øst-asiatiske) kvinner er nydelig, men mannfolk derifra tenner jeg overhode ikke på i det hele tatt. jeg synes menn som kanskje den klassiske høy og mørke er vakre. Så liker jeg italienske gutter da. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 hadde en kamerat fra australia her på 17 mai. Han sa han kunne ikke ha et lykkelig ekteskap her. At de norske jentene var så vanvittig vakre. Synes jenter som er fra libanon kan være utrolig vakre. Og mulatter. Blanding av indisk/hvit etc. Masse pene pakistanske jenter også da Hvorfor ville han ikke få et bra ekteskap med ei vakker jente? Redd andre tar henne i fra han? Slik vil det jo alltid være. Det finnes mye vakkert i alle land, men det er det gjennomsnittsnivået jeg snakker om. Det er svært høyt her i Norge. Aldri i verden om jeg bytter ut ei flott norsk jente med noen andre:-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvorfor ville han ikke få et bra ekteskap med ei vakker jente? Redd andre tar henne i fra han? Slik vil det jo alltid være. Det finnes mye vakkert i alle land, men det er det gjennomsnittsnivået jeg snakker om. Det er svært høyt her i Norge. Aldri i verden om jeg bytter ut ei flott norsk jente med noen andre:-) nei si det. Tror ikke han mente det sånn da. Men australske og engelske jenter ser annerledes ut 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 nei si det. Tror ikke han mente det sånn da. Men australske og engelske jenter ser annerledes ut Engelske synes jeg heller ikke er spesielt pene. Australske vet jeg ikke, har ikke tenkt noe på det. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Engelske synes jeg heller ikke er spesielt pene. Australske vet jeg ikke, har ikke tenkt noe på det. jo. Norske jenter ble regnet som over gjenomsnittet også der. austrailia er et fantastisk land. Neste sommer skal jeg være backpacker der igjen. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 jo. Norske jenter ble regnet som over gjenomsnittet også der. austrailia er et fantastisk land. Neste sommer skal jeg være backpacker der igjen. Hva er backpacker? Kunne tenkt meg en tur dit, har aldri vært der. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hva er backpacker? Kunne tenkt meg en tur dit, har aldri vært der. ryggsekk turist. Bo på billige steder og slikt. der er det mulig. og sitte 20 timer med buss for å spare penger og at man ikke har råd å ta fly og sånt. Man kan fint reise alene for det er utrolig sosialt og spontant og man blir alltid kjent med noen 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 ryggsekk turist. Bo på billige steder og slikt. der er det mulig. og sitte 20 timer med buss for å spare penger og at man ikke har råd å ta fly og sånt. Man kan fint reise alene for det er utrolig sosialt og spontant og man blir alltid kjent med noen Selvsagt, skjønner jo det nå når du sier det. Det ligger jo i ordet. Det hadde vært fint med en slik tur, helt avslappende og ta det med ro. Det hadde vært noe for meg:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hva er backpacker? Kunne tenkt meg en tur dit, har aldri vært der. Backpaker = ryggsekkturist (interrailer). ) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Backpaker = ryggsekkturist (interrailer). ) Jeg skjønte det etter hvert:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skjønte det etter hvert:-) Wow,- jeg trodde det var et begrep alle kjente til? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Wow,- jeg trodde det var et begrep alle kjente til? Hehe, joda, jeg som ikke tenkte meg godt nok om da jeg så ordet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.