Gå til innhold

Pakistanske jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, joda, jeg som ikke tenkte meg godt nok om da jeg så ordet.

:) Det er jo varmt i dag...

Jeg ville bare aldri tenkt på muligheten av at noen (voksne) ikke ville forstått hva jeg mente med ordet...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• keinstein

12

• Prozak

10

• Lillemus

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg ville bare aldri tenkt på muligheten av at noen (voksne) ikke ville forstått hva jeg mente med ordet...

*Fnis* Mrxx har gått inn i feriemodus, han vet jo ikke engang hvor man kjøper bøker lengre... ;o)

Skrevet

Det har kanskje litt med hva man snakker om. I en annen setting enn å snakke om pene jenter så hadde jeg nok tenkt annerledes.

Skrevet

Det har kanskje litt med hva man snakker om. I en annen setting enn å snakke om pene jenter så hadde jeg nok tenkt annerledes.

Aha... Ok, jeg vil IKKE tenke over hva du muligens vurderte at det kunne bety :)

Skrevet

Aha... Ok, jeg vil IKKE tenke over hva du muligens vurderte at det kunne bety :)

Hehe, jeg tenkte ikke stort i det hele tatt tror jeg.

Skrevet

*Fnis* Mrxx har gått inn i feriemodus, han vet jo ikke engang hvor man kjøper bøker lengre... ;o)

Du da.....

Skrevet

jeg synes menn som kanskje den klassiske høy og mørke er vakre.

Så liker jeg italienske gutter da.

Dette var dårlig nytt for meg som er høy og LYS, hehe...

Skrevet

*Humrer* Jeg likte også høye, mørke menn. Helt til jeg møtte den store kjærligheten. :o) Han var lys i sine yngre dager, nå er det vel noe mørkere, men det er ikke så mye igjen av det. ;o)

Skrevet

*Humrer* Jeg likte også høye, mørke menn. Helt til jeg møtte den store kjærligheten. :o) Han var lys i sine yngre dager, nå er det vel noe mørkere, men det er ikke så mye igjen av det. ;o)

Høye mørke menn er jo en klassiker det:-) De fleste jenter drømmer om slike.

Skrevet

De har ofte et skinnende sort hår som er helt herlig, men ellers er det mye dårlig genmateriale fra innavl og en kulturell underdanighet som ikke alltid er så attraktiv.

De er tradisjonelt flinke til å lage mat, men mye av det er ikke så bra å leve på av hvitløk og sterke krydder. Og sinnsykt mye kaker, jeg liker ikke kaker.

Mange har en sterk binding til familien som kan bli plagsom i lengden. Jeg liker å ha familie på avstand. Med slike følger også en familiekultur som forplikter i mye sterkere grad enn norsk. Jeg hiver ut drittsekker, jeg hjelper dem ikke.

"Gifte seg med en nordmann? Det er umulig!"

"Umulig" betyr at det i familien vil bli skandale og sterkt misnøye. Hun og hver enkelt kvinne bærer hele familiens ære på sine skuldre. Ved å gjøre noe slikt fornærmer hun alle mennene og brytre den makten de skal ha over familiens kvinner. Kontroll over kvinnenes seksualitet betyr kontroll over kapitalen og menneskene.

Skrevet

Hvorfor ville han ikke få et bra ekteskap med ei vakker jente? Redd andre tar henne i fra han? Slik vil det jo alltid være.

Det finnes mye vakkert i alle land, men det er det gjennomsnittsnivået jeg snakker om. Det er svært høyt her i Norge.

Aldri i verden om jeg bytter ut ei flott norsk jente med noen andre:-)

Kanskje han mente at han sjøl ville være så utsatt for fristelser hele tida.. ;)

Gjest tørr ikke nå nei
Skrevet

Det er vel ikke pk å skrive sånt, men jeg synes nordiske menn er de flotteste jeg og. :o)

Asiatiske (øst-asiatiske) kvinner er nydelig, men mannfolk derifra tenner jeg overhode ikke på i det hele tatt.

Åh, bare vent til mine gutter blir voksne;o) DE er de peneste (Helt objektivt faktisk) som finnes av mennesker på denne jorden.

Skrevet

Kanskje han mente at han sjøl ville være så utsatt for fristelser hele tida.. ;)

Ja, det er selvsagt også en mulighet, det er jo ikke noe rart, så vakre som dere er:-)

Gjest The summer is here
Skrevet

Njaaaeeeeiii, synes ikke at det er spesielt vakkert.

Men kanskje fordi jeg mener at de norske jentene er de vakreste i verden:-)

Du synes at pakistanske jenter ikke er spesielt vakre...da har du nok ikke møtt meg gitt;)

Gjest adsgr
Skrevet

Det er vel ikke pk å skrive sånt, men jeg synes nordiske menn er de flotteste jeg og. :o)

Asiatiske (øst-asiatiske) kvinner er nydelig, men mannfolk derifra tenner jeg overhode ikke på i det hele tatt.

Ahh...

Jeg vet om en svært pen asiatisk gutt/ung mann som danser sportdans/latin. Sukk! Han ser ut som tatt ut fra en James Bond-film! Men gjerne er han blanding av asiatisk og skandinavisk?

Dansere i eliteklasse er generelt sett svært smekre;pen kropp og fin holdning.

Skrevet

Du synes at pakistanske jenter ikke er spesielt vakre...da har du nok ikke møtt meg gitt;)

Så du er vakker du da?..Det er du helt sikkert:-)

Det finnes vakre jenter over alt, men generelt så synes jeg de er vakrest i Norge. Men det hindrer ikke at jeg f.eks kunne synes at du er lekker som f....

Skrevet

De har ofte et skinnende sort hår som er helt herlig, men ellers er det mye dårlig genmateriale fra innavl og en kulturell underdanighet som ikke alltid er så attraktiv.

De er tradisjonelt flinke til å lage mat, men mye av det er ikke så bra å leve på av hvitløk og sterke krydder. Og sinnsykt mye kaker, jeg liker ikke kaker.

Mange har en sterk binding til familien som kan bli plagsom i lengden. Jeg liker å ha familie på avstand. Med slike følger også en familiekultur som forplikter i mye sterkere grad enn norsk. Jeg hiver ut drittsekker, jeg hjelper dem ikke.

"Gifte seg med en nordmann? Det er umulig!"

"Umulig" betyr at det i familien vil bli skandale og sterkt misnøye. Hun og hver enkelt kvinne bærer hele familiens ære på sine skuldre. Ved å gjøre noe slikt fornærmer hun alle mennene og brytre den makten de skal ha over familiens kvinner. Kontroll over kvinnenes seksualitet betyr kontroll over kapitalen og menneskene.

"men ellers er det mye dårlig genmateriale fra innavl og en kulturell underdanighet som ikke alltid er så attraktiv."

Heh-heh...jeg holdt på å skrive det, men tenkte at det ble litt på kanten. Du har imidlertid helt rett :-)

"............................................"

Skrevet

Så generellt, så har jeg egentlig ikke noe mer eller mindre sansen for noen spesiell(e) etnisk(e) gruppe®. Med små modifikasjoner, selvfølgelig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hm, har alltid sett for meg at du var mørk, jeg.

Men høy er bra. Meget bra. ;)

Skrevet

"men ellers er det mye dårlig genmateriale fra innavl og en kulturell underdanighet som ikke alltid er så attraktiv."

Heh-heh...jeg holdt på å skrive det, men tenkte at det ble litt på kanten. Du har imidlertid helt rett :-)

Det er fryktelig å skrive slikt, og veldig "ukorrekt".

Men det er veldokumentert at denne gruppen stiller svært dårlig m h t medfødte defekter.

De er synd at de setter stammekapitalstyring, familiens interesser og kulturelle hensyn foran helse, respekt for voksne enkeltmennesker og helsa til de barn som skal bli født.

Dette med å gifte seg med familie gjør de for å øke samholdet og bevare stammekapitalen i form av barn og penger innen familien. De eldre vil beholde makten og pengene ved å kontrollere voksne kvinners seksualitet og forplantning.

Jeg ville like å se den muslimske storfamilien som fikk meg til svigersønn. Moahahhahahahahahaaa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...