Gå til innhold

Pakistanske jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, har alltid sett for meg at du var mørk, jeg.

Men høy er bra. Meget bra. ;)

Hehe, du er ikke den første som har trodd det. Nja, høy og høy, er vel en ganske vanlig høyde.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• keinstein

12

• Prozak

10

• Lillemus

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Hehe, du er ikke den første som har trodd det. Nja, høy og høy, er vel en ganske vanlig høyde.

Jeg har alltid satt pris på høye menn, men med tiden har jeg vært nødt til å omdefinere begrepet "høy" gitt. ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel, så lenge "høy" betyr "høyere enn meg", så er jeg fornøyd. :)

Skrevet

Nja... Ettersom jeg ikke har mer enn 152 cm å skryte av så må fyren være noe mer enn "bare" høyere enn meg ja. :o)

Men det kostet meg ikke noe å senke "minimumskravet" fra 180 til 175 cm for å slippe ham gjennom nåløyet da. ;o)

Skrevet

Jeg har alltid satt pris på høye menn, men med tiden har jeg vært nødt til å omdefinere begrepet "høy" gitt. ;o)

Aldri godt å vite hva kjærligheten gjør med en:-) Viktige prinsipper kan lett omgjøres.

Skrevet

Spørs da hvor høy du er:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Spørs da hvor høy du er:-)

Jeg er 169 cm høy, så man trenger ikke være noen enorm kjempe for å være høyere enn meg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja... Ettersom jeg ikke har mer enn 152 cm å skryte av så må fyren være noe mer enn "bare" høyere enn meg ja. :o)

Men det kostet meg ikke noe å senke "minimumskravet" fra 180 til 175 cm for å slippe ham gjennom nåløyet da. ;o)

Jeg og synes det er fint med menn som er over 180, helst bortimot 190.

Likevel er jeg sammen med en på 175. ;) Har ikke så mye å si likevel, når det kommer til stykket, liksom.

Skrevet

Jeg og synes det er fint med menn som er over 180, helst bortimot 190.

Likevel er jeg sammen med en på 175. ;) Har ikke så mye å si likevel, når det kommer til stykket, liksom.

Min er bare 7 cm lavere enn eksen min, men du verden for en forskjell det utgjør! Nå kan jeg plutselig klemme og kose på ham uten å få kink i nakken! :o)

179 cm er aaaaakurat passe!

Skrevet

Aldri godt å vite hva kjærligheten gjør med en:-) Viktige prinsipper kan lett omgjøres.

Ung, rik, intelligent, sjarmerende, ambisøs, populær, frisk og vakker.

Veldig få skorer full pott.

Skrevet

Min er bare 7 cm lavere enn eksen min, men du verden for en forskjell det utgjør! Nå kan jeg plutselig klemme og kose på ham uten å få kink i nakken! :o)

179 cm er aaaaakurat passe!

Nakkeplagene er som blåst bort.

Terapeutisk forhold?

Skrevet

Jeg er 169 cm høy, så man trenger ikke være noen enorm kjempe for å være høyere enn meg. :)

Da er jeg 12 cm høyere:-)...og slank.....godt trent da, må jo skryte litt, hehe.

Skrevet

Ung, rik, intelligent, sjarmerende, ambisøs, populær, frisk og vakker.

Veldig få skorer full pott.

Er nok få det ja og de som skårer full pott er det ikke sikkert man vil ha fordi de skårer full pott:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da er jeg 12 cm høyere:-)...og slank.....godt trent da, må jo skryte litt, hehe.

Hehe, meget bra.

Jeg er sexylubben og trener som bare det. Hihi.

Skrevet

Er nok få det ja og de som skårer full pott er det ikke sikkert man vil ha fordi de skårer full pott:-)

Det kan være at de da får med en latent arrogant blære.

Skrevet

Det er fryktelig å skrive slikt, og veldig "ukorrekt".

Men det er veldokumentert at denne gruppen stiller svært dårlig m h t medfødte defekter.

De er synd at de setter stammekapitalstyring, familiens interesser og kulturelle hensyn foran helse, respekt for voksne enkeltmennesker og helsa til de barn som skal bli født.

Dette med å gifte seg med familie gjør de for å øke samholdet og bevare stammekapitalen i form av barn og penger innen familien. De eldre vil beholde makten og pengene ved å kontrollere voksne kvinners seksualitet og forplantning.

Jeg ville like å se den muslimske storfamilien som fikk meg til svigersønn. Moahahhahahahahahaaa

"Det er fryktelig å skrive slikt, og veldig "ukorrekt"."

Javisst. Men er ikke både du og jeg sånne som egentlig gir beng i akkurat det - ihvertfall innimellom? :-)

"De er synd at de setter stammekapitalstyring, familiens interesser og kulturelle hensyn foran helse, respekt for voksne enkeltmennesker og helsa til de barn som skal bli født."

Veldig synd. Og noe som gjør at den delen av verden aldri vil komme seg helt ut av middelalderen før de endrer på slike ting.

"Jeg ville like å se den muslimske storfamilien som fikk meg til svigersønn. Moahahhahahahahahaaa"

Jeg hadde sannsynligvis blitt tatt av dage ganske fort, tror jeg :-)

"........................................."

Skrevet

Njaaaeeeeiii, synes ikke at det er spesielt vakkert.

Men kanskje fordi jeg mener at de norske jentene er de vakreste i verden:-)

Nei nei nei. Det er en klisjé, men: De vakreste kvinnene finner du i Brazil. Nærmere bestemt i Rio. :-)

"..............................................."

Skrevet

Ja, det er selvsagt også en mulighet, det er jo ikke noe rart, så vakre som dere er:-)

"Ja, det er selvsagt også en mulighet, det er jo ikke noe rart, så vakre som dere er:-)"

Nå smisker du litt vel mye her, synes jeg...:-)

".............................................."

Skrevet

"Det er fryktelig å skrive slikt, og veldig "ukorrekt"."

Javisst. Men er ikke både du og jeg sånne som egentlig gir beng i akkurat det - ihvertfall innimellom? :-)

"De er synd at de setter stammekapitalstyring, familiens interesser og kulturelle hensyn foran helse, respekt for voksne enkeltmennesker og helsa til de barn som skal bli født."

Veldig synd. Og noe som gjør at den delen av verden aldri vil komme seg helt ut av middelalderen før de endrer på slike ting.

"Jeg ville like å se den muslimske storfamilien som fikk meg til svigersønn. Moahahhahahahahahaaa"

Jeg hadde sannsynligvis blitt tatt av dage ganske fort, tror jeg :-)

"........................................."

Også synd at dette kun fungerer pga trusler om vold, ikke fornuft og kløkt. Det er ikke fornuftig å gifte seg med søskenbarn, det vet alle. Men trusselen om utstøting, vold og tap av kontante verdier og et sted å bo er effektivt.

Pga manglende integrering, har de ingen steder å gå, de er maktesløse fanger i et eldgammelt system.

Skrevet

Om det er pk eller ikke bryr meg katta om. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan få lov til å skrive og mene det jeg vil.

Dette har ikke noe med hudfarge å gjøre, jeg kunne ha sagt det samme om f.eks polske eller russiske jenter.

Sveits er det ganske pene jenter, likeså i Sverige og Danmark selvsagt, de er jo svært like oss. Men det er ingen tvil om at de norske jentene er penest etter min smak.

Det å gå nedover Karl Johan en varm sommerdag er virkelig snadder:-) Annenhver jente kunne ha vært fotomodell jo:-)

De norske jentene er til å spise opp.

"Det å gå nedover Karl Johan en varm sommerdag er virkelig snadder:-) Annenhver jente kunne ha vært fotomodell jo:-) De norske jentene er til å spise opp."

Øhhh.....hvis du skal se en sterk overvekt av norske/nordiske kvinner, så er da ikke akkurat Karl Johan stedet.... Der er det jo omtrent alle slags folk.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...