Gå til innhold

Pakistanske jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også synd at dette kun fungerer pga trusler om vold, ikke fornuft og kløkt. Det er ikke fornuftig å gifte seg med søskenbarn, det vet alle. Men trusselen om utstøting, vold og tap av kontante verdier og et sted å bo er effektivt.

Pga manglende integrering, har de ingen steder å gå, de er maktesløse fanger i et eldgammelt system.

"Det er ikke fornuftig å gifte seg med søskenbarn, det vet alle"

Joda, det er overhodet ikke noe genetisk problem. Så lenge de kun skjer en sjelden gang opp gjennom generasjoenene. Det som skaper problemer er når det gjøres igjen og igjen og igjen. Til og med søsken, i et tilfelle med ellers mer eller mindre inavlsfrie gener, vil mest sannsynlig ikke produsere "defekte" avkom.

Men, selfølgelig - la være i alle tilfeller, så blir det ihvertfall ikke en vane.

".........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• keinstein

12

• Prozak

10

• Lillemus

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

"Det er ikke fornuftig å gifte seg med søskenbarn, det vet alle"

Joda, det er overhodet ikke noe genetisk problem. Så lenge de kun skjer en sjelden gang opp gjennom generasjoenene. Det som skaper problemer er når det gjøres igjen og igjen og igjen. Til og med søsken, i et tilfelle med ellers mer eller mindre inavlsfrie gener, vil mest sannsynlig ikke produsere "defekte" avkom.

Men, selfølgelig - la være i alle tilfeller, så blir det ihvertfall ikke en vane.

".........................................."

Klart at hvis det skjer sjelden, så er ikke risikoen stor, men som du skriver at det gjentar seg i flere generasjoner i samme familie, så mangedobles sjansene for en uheldig kombinasjon.

Enda verre er at en med en åpenbar og alvorlig gendefekt vil kunne gifte seg og få barn i mye større grad under et slikt regime. Ofte vil ikke en person med en alvorlig defekt ønske å få barn, men blir tvunget av systemet, eller i større grad gifte seg på tross av at parteneren finner defekten frastøtende. Kynisk tale, men...

Skrevet

Hehe, meget bra.

Jeg er sexylubben og trener som bare det. Hihi.

Lubben kan være sexy som fy:-)

Skrevet

Det kan være at de da får med en latent arrogant blære.

Akkurat:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

I know. :)

Skrevet

Akkurat:-)

Einstein fikk tilbud fra en meget vakker men lite oppvakt dame å få barn med henne, og hun kunne tenke seg et barn med hans intelligens og hennes utseende. Einstein sa: "Tenk om det blir omvendt!" Uæh....

Skrevet

Her er vi trosfeller.

Mange har jeg spurt: slanke deg? Hvorfor det? Ikke for min skyld håper jeg? (innbilsk).

Skrevet

Klart at hvis det skjer sjelden, så er ikke risikoen stor, men som du skriver at det gjentar seg i flere generasjoner i samme familie, så mangedobles sjansene for en uheldig kombinasjon.

Enda verre er at en med en åpenbar og alvorlig gendefekt vil kunne gifte seg og få barn i mye større grad under et slikt regime. Ofte vil ikke en person med en alvorlig defekt ønske å få barn, men blir tvunget av systemet, eller i større grad gifte seg på tross av at parteneren finner defekten frastøtende. Kynisk tale, men...

Helt klart.

"........................................"

Skrevet

Flotte de også, ja.

"........................................."

Med litt runde former så blir det nesten perfekt.

Noen blir fornærmet når du snakker slik, da de kanskje tror det er mangel på respekt, eller mindreverd eller rasisme.

Ei hispano her i området kan du prøve å pelle på nesa. Enmild og rasjonell sjel, men dama eksploderer på et kvart sekund, sjelden uten grunn tror jeg.

Skrevet

Med litt runde former så blir det nesten perfekt.

Noen blir fornærmet når du snakker slik, da de kanskje tror det er mangel på respekt, eller mindreverd eller rasisme.

Ei hispano her i området kan du prøve å pelle på nesa. Enmild og rasjonell sjel, men dama eksploderer på et kvart sekund, sjelden uten grunn tror jeg.

"Noen blir fornærmet når du snakker slik, da de kanskje tror det er mangel på respekt, eller mindreverd eller rasisme."

Dem om det. Å være bevisst forskjeller, både i sinnelag og fysisk, på forskjellige folkeslag har ingenting med rasisme å gjøre. Rasisme blir først et tema når man begynner å sette negative verdier på folk ut i fra etnisk tilhørighet.

"............................................"

Skrevet

"Noen blir fornærmet når du snakker slik, da de kanskje tror det er mangel på respekt, eller mindreverd eller rasisme."

Dem om det. Å være bevisst forskjeller, både i sinnelag og fysisk, på forskjellige folkeslag har ingenting med rasisme å gjøre. Rasisme blir først et tema når man begynner å sette negative verdier på folk ut i fra etnisk tilhørighet.

"............................................"

Jeg diskriminerer gjerne norske damer på denne måten. De er ofte for selvrealiserende, for kompromissløse og kravstore. De eskluderer seg selv, mener jeg da. De har ingen spelsiell rett framfor andre, og de kan ikke tvinge andre til å like et arrogant oppsyn og adferd.

Ei jeg ble litt kjent med kalte seg "kresen". Hva hun mente med det vil jeg absolutt ikke vite. Livet er for kort. guddbai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...