Gå til innhold

Brystreduksjon.

Anbefalte innlegg

Gjest Melancoly...

Hvor store bryst må man egentlig ha for å få brystreduksjon? Før jeg ble gravid hadde jeg passert DD-cup. Etter det har jeg ikke klart å finne behagelige store nok BH-er. Lindex har så store, men det er kun i amme-bh'er uten bøyle... ellers må jeg opp i nesten 500 kr for èn bh på hanskemagasinet...Det er altfor mye penger for meg som har en familie på 3 og lever på min inntekt (som er 9800 kr mnd inkludert barnetrygd... far har gått på skole siste året og har ikke hatt jobb, vanskelig å få tak i her i byen...) kjenner jeg begynner å bli øm i nakke/skuldrer. Ikke sånn plagsommt ennå, men hva hvis? Jeg er 167 cm høy og veier 63 kilo (om det skulle være til noen hjelp for å gi meg et godt svar på innlegget).

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237609-brystreduksjon/
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest milliee

www.underverk.no

la senza på byporten har bh'er i store størrelser som ikke er så dyre (hvis du bor i oslo)

jeg har 75 E, men ville aldri vurdert noe brystreduksjon... liker puppene mine:)

Kan være dyrt på undertøysbutikker, men de kan finne perfekte størrelser for deg. F.eks La Lina i Oslo eller She i trondheim (vet ikke hvor du bor da)

Tror en stor D cup kan være nok til å få brystreduksjon, men tror mange som tar det bruker feil bh-størrelse, og kanskje ville fått en mye større cup str om de hadde kjøpt på en undertøysbutikk...

Mange med store pupper sier de har D cup, men jeg har E, og de er større enn mine !

Har mistanke om at ei venninne kjøper seg 90 D, men burde hatt 80 G eller noe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237609-brystreduksjon/#findComment-2120118
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...