Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal noen dager til Danmark. Tenkte å ta bilen gjennom Sverige til København og videre derfra til hirtshals og fergen over til Kristiansand. Noen tips på ferden? Hva man kan kose seg med i Danmark? Jeg og kjæresten.

Skrev for øvrig om tips i Køben uten stort hell for leden, men utvider altså søket i håp om flere treff ;)

Gjerne hoteller langs veien. Ikke dyre hoteller men OK! standard.

Videoannonse
Annonse
Gjest et forslag til deg
Skrevet

Om dere kjører forbi København og Roskilde kommer dere til en by som heter Ringsted. Der er det et rimelig herberge rett ved turistinformasjonen. En annen by dere kunne besøkt er Nestved (også på Sjælland). Nå er det lenge siden jeg var i Danmark, men i København ville jeg gått nedover den store handlegaten. Så kan dere ta en avstikker et sted og finne en restaurant eller pub. På Jylland ville jeg kjørt innom f.eks. Århus samt funnet en strand i vest. På Sjælland er også et flott badeland, alanya tor jeg det heter. Dere kan handle i f.eks. Bilka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...