Gå til innhold

Fagpersonens svar under tråden "Fjerne forhud"

Anbefalte innlegg

Gjest Kerkop

Hun ser at ShitDiddelyDo har svart etter egen erfaring, så hun nøyer seg med å innskrenke seg til å skrive... øøøhhh.. Ja, hva egentlig. Og så, vips!, 139 kroner lost and gone forever..?!?!

Noe jeg også reagerer på, er at hun svarer klinisk på spørsmål. Hun har, så vidt jeg vet, ingen formell klinisk kompetanse. En fagkrets bestående av psykologi, sosiologi og pedagogikk gir i alle fall ikke det. Det står at hun har "fire års studier i sexologi", hva nå det måtte være. Det bør spesifiseres hva disse studiene gikk ut på. Igjen så vidt jeg vet, er fortsatt ikke sexolog en beskyttet tittel i Norge, så bare det kan brukes som et sterkt argument for presisering.

Fortsetter under...

såg at en sykepleier kan ta et år med sexologi. blir den da sexolog?

jeg har sendt inn 2 spm, betalt og blitt irritert. den ene var til sexologen, som over hodet ikke svarte på hva jeg spurte om. den andre var om mage-tarm, og den som svarte, gjentok bare det jeg allerede hadde skrevet.

men jeg kunne jo ikke forutsi hva de ville svare, så jeg måtte jo prøve...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...