Gjest Annize Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hei! For en tid tilbake bestilte jeg et prøveabonnement på det nye norske motemagasinet "Costume" (man fikk ett gratis eksemplar, og kunne deretter velge om man ville fortsette abonnementet, eller ikke!). Bladet innfridde imidlertid ikke forventningene mine (om jeg nå egentlig hadde noen i det hele tatt!), og jeg avsluttet abonnementet mitt innen den oppgitte fristen (jeg fikk en bekreftelse på mail om at oppsigelsen var mottatt og at abonnementet var stoppet!). Til tross for dette, fikk jeg i går ett nytt blad i postkassa (jeg har ikke åpnet forseglingen - men går ut i fra at det ligger en regning der!). Nå blir jeg vel nødt til å ringe kundeservice å forklare situasjonen (de kan ikke kreve at jeg skal betale porto for eventuell retur av bladet, kan de vel?). Men innen jeg ringer er det kanskje en fordel å vite hvordan "Costume" faktisk uttales :-) Noen som vet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Neida, kryss over mottakers navn (altså ditt navn), skriv "Abonnement oppsagt" med store bokstaver i sprittusj og hiv det i ei postkasse. 0 Siter
Gjest Annize Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Neida, kryss over mottakers navn (altså ditt navn), skriv "Abonnement oppsagt" med store bokstaver i sprittusj og hiv det i ei postkasse. Hei Lillemus! Takk for svar! Jeg ringte nettopp til kundeservice nå (og uttalte navnet på bladet ganske korrekt "kåstjum"! :-)). Den mannlige kundebehandleren innrømmet at det var skjedd en glipp fra deres side, og som "plaster på såret" fikk jeg beholde bladet uten å betale noe. Så da blir det ikke noe retursending likevel...og jeg kan kose meg med moter og trender i sommersola! :-) 0 Siter
Gjest Annize Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Kåstjum... Takk for svar! Hva skulle man gjort uten DOL ? :-) 0 Siter
Gjest Annize Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 "Cåstjum" sånn ca? Tusen takk for svar! :-) 0 Siter
Gjest Annize Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Kåstjum Takk for svar! "Kåstjum" er nok rett uttale :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Drit i å betale. Har du skriftlig bevis på at ambonnentet er sagt opp kommer de ingen vei med innkrevingen. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Skriv retur på bladet/plasten og skriv også "nektet mottatt, abonnement ikke ønsket." Da må posten returnere det og firma må betale. Dette fikk jeg beskjed om å gjøre i slike saker. Min mor jobbet på posten i sin tid og det var mange som gjorde det slik. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.