Gjest a survivor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg ønsker dere alle en god sommer. Jeg beklager alt negativiteten jeg har påført dette forumet de siste ukene/månedene. Samtidig ber jeg om forståelse for min situasjon. Ønsker dere virkelig alt godt. 0 Siter
Kinesermor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer, du har det sikkert ikke noe greit, og får du en fin sommer så er ingenting bedre enn det. Og litt negativitet tåler vi nok, det er jo bare å la være å engasjere seg for sterkt, men forsøke å lese med litt åpent sinn, og velvillig vilje :-) God sommer! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer til deg, survivor. Jeg har tenkt mye på deg, irritert meg over deg og beundret deg i løpet av denne tida. Ha det fint til du kommer hit igjen. 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer til deg også. Det er noen som har skrevet til deg på psyk.forumet. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer til deg. Håper sommeren blir god - ut fra hva du skriver og hvordan du skriver her på forumet virker du ganske ensom og desillusjonert. Om det er tilfelle håper jeg du makter å endre dette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer! Tror nok de fleste her har forståelse for din situasjon, så det ville jeg ikke tenkt på hvis jeg var deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer til deg også. Hihi vi har fint overlevd å ha deg inne på åpent og vil nok overleve det i framtida også ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer til deg også. Håper du får en fin sommer. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer til deg også Har forståelse for din situasjon,når man har det vondt er det ikke alltid man ser andres behov,hva som kan kanskje "skremme" eller "irritere" andre. Alle er ulike og dermed unike,du er deg og jeg tror du er ekte,men du ga meg et "støkk" i går,men som sakt..vet det ikke var vondt ment... Håper du klarer å legge bort litt tanker i sommer,kanskje du skulle prøve meditasjon..for å roe sinnet Ha det fint 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 God sommer! Har du vært slem? Gå i skammekroken! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 God sommer til deg også Har forståelse for din situasjon,når man har det vondt er det ikke alltid man ser andres behov,hva som kan kanskje "skremme" eller "irritere" andre. Alle er ulike og dermed unike,du er deg og jeg tror du er ekte,men du ga meg et "støkk" i går,men som sakt..vet det ikke var vondt ment... Håper du klarer å legge bort litt tanker i sommer,kanskje du skulle prøve meditasjon..for å roe sinnet Ha det fint Tusen takk. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 God sommer til deg også. Hihi vi har fint overlevd å ha deg inne på åpent og vil nok overleve det i framtida også ) Tusen takk. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 God sommer til deg, survivor. Jeg har tenkt mye på deg, irritert meg over deg og beundret deg i løpet av denne tida. Ha det fint til du kommer hit igjen. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.