Gå til innhold

God sommer

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg ønsker dere alle en god sommer.

Jeg beklager alt negativiteten jeg har påført dette forumet de siste ukene/månedene.

Samtidig ber jeg om forståelse for min situasjon.

Ønsker dere virkelig alt godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God sommer, du har det sikkert ikke noe greit, og får du en fin sommer så er ingenting bedre enn det. Og litt negativitet tåler vi nok, det er jo bare å la være å engasjere seg for sterkt, men forsøke å lese med litt åpent sinn, og velvillig vilje :-)

God sommer!

Gjest LucySky
Skrevet

God sommer til deg, survivor.

Jeg har tenkt mye på deg, irritert meg over deg og beundret deg i løpet av denne tida.

Ha det fint til du kommer hit igjen.

:)

Gjest god sommer
Skrevet

God sommer til deg også. Det er noen som har skrevet til deg på psyk.forumet.

Skrevet

God sommer til deg.

Håper sommeren blir god - ut fra hva du skriver og hvordan du skriver her på forumet virker du ganske ensom og desillusjonert.

Om det er tilfelle håper jeg du makter å endre dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

God sommer!

Tror nok de fleste her har forståelse for din situasjon, så det ville jeg ikke tenkt på hvis jeg var deg.

Skrevet

God sommer til deg også. Hihi vi har fint overlevd å ha deg inne på åpent og vil nok overleve det i framtida også :o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

God sommer til deg også.

Håper du får en fin sommer.

Gjest Mirandolina
Skrevet

God sommer til deg også :)

Har forståelse for din situasjon,når man har det vondt er det ikke alltid man ser andres behov,hva som kan kanskje "skremme" eller "irritere" andre.

Alle er ulike og dermed unike,du er deg og jeg tror du er ekte,men du ga meg et "støkk" i går,men som sakt..vet det ikke var vondt ment...

Håper du klarer å legge bort litt tanker i sommer,kanskje du skulle prøve meditasjon..for å roe sinnet :)

Ha det fint :D

Mary Poppins
Skrevet

Ha en veldig god sommer du også :)

Skrevet

God sommer!

Har du vært slem? Gå i skammekroken!

• 3 uker senere...
Gjest a survivor
Skrevet

God sommer til deg også :)

Har forståelse for din situasjon,når man har det vondt er det ikke alltid man ser andres behov,hva som kan kanskje "skremme" eller "irritere" andre.

Alle er ulike og dermed unike,du er deg og jeg tror du er ekte,men du ga meg et "støkk" i går,men som sakt..vet det ikke var vondt ment...

Håper du klarer å legge bort litt tanker i sommer,kanskje du skulle prøve meditasjon..for å roe sinnet :)

Ha det fint :D

Tusen takk.

Gjest a survivor
Skrevet

God sommer til deg også. Hihi vi har fint overlevd å ha deg inne på åpent og vil nok overleve det i framtida også :o)

Tusen takk.

Gjest a survivor
Skrevet

God sommer til deg, survivor.

Jeg har tenkt mye på deg, irritert meg over deg og beundret deg i løpet av denne tida.

Ha det fint til du kommer hit igjen.

:)

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...