Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

er det støtende å se overvektige i badedrakt på stranda for andre?

Jeg forventer ihvertfall at ingen peker ,ler , slenger ekle ord til meg.

Hva de tenker kan jeg ikke gjøre noe med. hmmmmmmmmm.

Er det noen strender i oslo som ikke er er preget at kroppshysteri og bare unge perfekte mennesker og er som å gå catwalk. Og hvor det ikke er stappfullt. Kanskje mer familiestrand

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtende? Synes jeg så absolutt ikke.

Overvektige må da ha like stor rett til å være på stranden som oss normalvektige.

Var på stranda her om dagen, og ei stooor dame svinset frem og tilbake. Nå vet ikke jeg hva hun tenker og føler innerst inne, men det så ikke ut som om hun brydde seg nevneverdig om størrelsen sin, og det synes jeg er flott. :-)

Dra på stranda, og kos deg!

Skrevet

Stranden bør være for alle. Jeg har aldri opplevd at noen har gjort narr av andre eller brydd seg om at noen er overvektige.

Så spørs det da hvor overvektig du er, dere jenter har ofte et feilaktig syn på dere selv. Normal vekt kan ofte fremstå som overvekt.

Gjest Violsa
Skrevet

Stranden bør være for alle. Jeg har aldri opplevd at noen har gjort narr av andre eller brydd seg om at noen er overvektige.

Så spørs det da hvor overvektig du er, dere jenter har ofte et feilaktig syn på dere selv. Normal vekt kan ofte fremstå som overvekt.

er vel mer lubben da. Men stor i forhold til endel av de perfekte sylslanke jentene på huk

Skrevet

er vel mer lubben da. Men stor i forhold til endel av de perfekte sylslanke jentene på huk

Akkurat, da har du i alle fall ikke noe å være redd for.

Lubbent kan være svært sexy.

Gjest LucySky
Skrevet

Ulvøya, Hvervenbukta, Nordstrand Bad.

Ulvøya: Buss dit. Hyggelig, langgrunn strand med stupebrett på ene sida, går man litt lenger til venstre fra stupetårnet, er det en ny, liten og litt mer blåskjellete strand, hvor det ligger mest voksne. Ungdommen holder seg helt til høyre på gressbakkene, eller rundt stupetårnet.

Hvervenbukta: Stor strand, mange svaberg utover å ligge i fred på også. Går buss dit.

Nordstrand Bad: Kortest dit fra byen (med buss). Rett ved E18, men overraskende fredelig. Ikke noe ordentlig strand, badetrapper. mest voksne med småbarn.

Drit i vekta, ta på bikini, ta med badekåpe og stort håndkle. Ha det fint!

fei1365380229
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn at det skulle være støtende for meg hvis en fet person la seg til på stranden, det gjør de jo rett som det er her, men det er kanskje annerledes i Oslo.

Har du sånn amerika"dim", kan det hende jeg kaster et raskt blikk på deg.

Kos deg på stranda du :)

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å peke på og le av noen, uansett hvordan de ser ut! Folk som gjør det er det synd på, de mangler nemlig noe vesentlig mellom øra.

Gå på stranda og kos deg du! :o)

Gjest Violsa
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn at det skulle være støtende for meg hvis en fet person la seg til på stranden, det gjør de jo rett som det er her, men det er kanskje annerledes i Oslo.

Har du sånn amerika"dim", kan det hende jeg kaster et raskt blikk på deg.

Kos deg på stranda du :)

dim ?

hehe. hva er det for noe.

Skrevet

Du er selvfølgelig like velkommen på alle strendene :o)

Ulvøya er fin, der betaler man litt for å komme inn men det er ikke dyrt, og stranda er ren og ordentlig. Typisk familiestrand. Det er fint på Hovedøya også.

Skrevet

dim ?

hehe. hva er det for noe.

Dimensjon. Amerika-dim er vel sånn minimum 180 kg vil jeg anta. ;o)

Skrevet

Akkurat, da har du i alle fall ikke noe å være redd for.

Lubbent kan være svært sexy.

Ja, "sexylubben" er et pent ord, synes jeg ;) Og det sier gutta i Radioresepsjonen på P3 også.

*fornøyd*

Gjest Maniiellaa
Skrevet

om det fins folk som blir støtt av sånt, og det gjør det vel alltids, må de ha svært kjipe personlighetsavvik..

er noen som blir støtt av å se svært overvektige spise også...

Jeg blir like forundret hver gang jeg da.

husk en brun lubben kropp er finere enn en bleikhvit kropp, og sola er for alle :-)

Skrevet

Ja, "sexylubben" er et pent ord, synes jeg ;) Og det sier gutta i Radioresepsjonen på P3 også.

*fornøyd*

Masse som er sexy. Syltynne jenter er ikke det lekreste, nødvendigvis.

Gjest også overvektig
Skrevet

Føler du på det, burde du ta deg en tur til Gran Canari. Der mysser det av overvektige turister. Jeg følte meg rent normal jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri sett noen gjøre narr av noen på stranda. Dessuten er det vel de med perfekte kropper i kraftig mindretall.

De fleste har mer enn nok med seg og sitt.

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg har aldri sett noen gjøre narr av noen på stranda. Dessuten er det vel de med perfekte kropper i kraftig mindretall.

De fleste har mer enn nok med seg og sitt.

nei , jeg har vært på huk. Det er som en eneste stor playboy strand med bare perfekte jenter OG gutter som alle har veltrente slanke og bra kropper og ikke 1 kg for mye

Skrevet

nei , jeg har vært på huk. Det er som en eneste stor playboy strand med bare perfekte jenter OG gutter som alle har veltrente slanke og bra kropper og ikke 1 kg for mye

Er de så perfekte da? Tror du de er lykkeligere enn oss som har elskovshåndtak og litt å ta i? :o) Jeg tror ikke lykken ligger i en veldreid kropp. (nå snakker jeg ikke om frisk og sunn kropp, men veldreid)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri vært på Huk, men jeg har jo hørt om den stranda. Såvidt jeg forstår er det se og bli sett-stranda til det som er av bodybuildere, fitnessutøvere og modeller.

Jeg hadde nok ikke orket å ligge på Huk jeg heller. Får fnatt av de folka der.

Skrevet

For all del, ikke dra på Huk i alle fall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...