Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så perfekte da? Tror du de er lykkeligere enn oss som har elskovshåndtak og litt å ta i? :o) Jeg tror ikke lykken ligger i en veldreid kropp. (nå snakker jeg ikke om frisk og sunn kropp, men veldreid)

Hadde du vært på Huk, så hadde du forstått. "Alle" er modeller der!

Videoannonse
Annonse
laguna1365380434
Skrevet

Hadde du vært på Huk, så hadde du forstått. "Alle" er modeller der!

Men hvis du går på nakenavdelingen, da er det tvert om..;-p

Gud hjelpe meg for en bunch med freaks! Kan bli mørkredd av mindre!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror det skal mye til å skille seg ut særskilt negativt på i gjennomsnittelig Oslostrand..:-)

Jeg har absolutt det intrykket av at det ikke bare er de kjempeatraktive som vil bade, en ser da alt, store & små, lange & brede...Og jeg tviler på at noen ville komme til å peke og slenge dritt da..Det er jo seriøst ikke folkeskikk, og gjør de det fordet får du lange ut en vinge! ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Finnes det virkelig mennesker som peker og slenger frekke bemerkninger om utseende til folk?

Jeg trodde ikke man gjorde slikt etter en viss alder, men jeg er kanskje litt naiv?

Lite festlig tidligere i vår da min sønn på 3 ropte noe sånt som; Den dama var tjukk og feit mamma.

Uff, jeg håper han lærte en lekse etter at jeg satte ham på plass...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er de så perfekte da? Tror du de er lykkeligere enn oss som har elskovshåndtak og litt å ta i? :o) Jeg tror ikke lykken ligger i en veldreid kropp. (nå snakker jeg ikke om frisk og sunn kropp, men veldreid)

Jeg tror de sliter veldig, iallefall mange av de. De blir sikkert hysteriske dersom de har fått ett gram ekstra på kroppen og må derfor trene og sulte seg for å få det bort. Nei takke meg til litt flesk her og der;o)

Gjest smiller
Skrevet

Finnes det virkelig mennesker som peker og slenger frekke bemerkninger om utseende til folk?

Jeg trodde ikke man gjorde slikt etter en viss alder, men jeg er kanskje litt naiv?

Lite festlig tidligere i vår da min sønn på 3 ropte noe sånt som; Den dama var tjukk og feit mamma.

Uff, jeg håper han lærte en lekse etter at jeg satte ham på plass...

De sier nå mye rart da. Jeg har helt normal kropp men de fleste har jo litt på magen. Hvis t-shorten min sklir opp sier ungene å så tjukk mage du har da!

Gjest abrahamsen
Skrevet

De sier nå mye rart da. Jeg har helt normal kropp men de fleste har jo litt på magen. Hvis t-shorten min sklir opp sier ungene å så tjukk mage du har da!

Jada, men det blir noe annet. Denne damen var virkelig tjukk og hadde problemer med å komme seg frem. Ikke særlig koselig å høre slike kommentarer da. Selv ikke fra små barn.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, "sexylubben" er et pent ord, synes jeg ;) Og det sier gutta i Radioresepsjonen på P3 også.

*fornøyd*

Nice! :)

Det blir min nye beskrivelse. ;)

Gjest Synnemor
Skrevet

Jeg følte meg i alle fall mye bedre med meg selv da jeg var slank, enn nå som jeg har en del kg for mye.

Skrevet

Jeg ser alle mulige former og fasonger på strendene. Synes det er tøft at fyldige mennesker tør! -Ikke fordi de ikke burde, men pga idealet samfunnet setter, og hva jeg selv hadde hatt guts til.

Ut og bade!! ;-)

Skrevet

Nice! :)

Det blir min nye beskrivelse. ;)

Min også, selv om jeg så gjerne skulle gått ned de 3-4 kiloene... ;)

Skrevet

Men hvis du går på nakenavdelingen, da er det tvert om..;-p

Gud hjelpe meg for en bunch med freaks! Kan bli mørkredd av mindre!

:-)

Har aldri kommet meg dit, men jeg tror deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...