Gå til innhold

hvor ofte skifter dere tannbørste?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

så et program på PULS hvor de mente at hvis man brukte tannbørsten etter å ha hatt halsbetennelse kunne betennelsen komme tilbake igjen og igjen.

Det har jeg ærlig talt ikke tenkt på før, så jeg fikk meg en liten oppvekker der, siden jeg er plaget med halsvondt og andre betennelser flere ganger i måneden. de anbefalte at man skiftet tannbørste en ganq i måneden.

Hvor ofte skifter dere tannbørste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg tok mandlene skiftet jeg tannbørste hver gang jeg hadde halsbetennelse i tillegg til den vanlige utskiftingen annenhver mnd eller noe sånt. Nå skifter jeg vel ca. annenhver mnd? Deilig å slippe alt det halsstyret!

Gjest Aviaana
Skrevet

Før jeg tok mandlene skiftet jeg tannbørste hver gang jeg hadde halsbetennelse i tillegg til den vanlige utskiftingen annenhver mnd eller noe sånt. Nå skifter jeg vel ca. annenhver mnd? Deilig å slippe alt det halsstyret!

er ganske irritert på meg selv for at dette har gått meg hus forbi. Men nå skal jeg iallefall bytte tannbørste regelmessig.

Skrevet

Vi skifter etter hver gang vi har vært syke, ikke bare halsbetennelse.

Går det lang tid mellom hver gang vi er syke, skifter vi ut alle tannbørstene ca annenhver måned.

Skrevet

Jeg har elektrisk.

Kjøpte den til jul har ikke byttet hode enda..

Får ikke tak i, i Norge, så jeg må bestille fra Amerika :-)

Må gjøre det snart.

Skrevet

For sjelden!

Man ser at den er slitt, og så ser man at den er helt utslitt, og så kanskje noen uker etter det husker man at man trenger ny mens man fortsatt er inne i butikken ;-)

Skrevet

Jeg skifter tannbørste sånn ca annen hver måned. Tror jeg da.. Det blir litt sånn at jeg står i butikken og kommer på at det er en stund siden sist. (Kanskje jeg burde ha et system, bytte tannbørste den 1. i hver måned med 31 dager eller noe?)

Det med tannbørster og halsbetennelse har jeg hørt ja. Innbiller meg at det er en god idé å bytte tannbørstene når vi har hatt omgangssyke også.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg skifter tannbørste sånn ca annen hver måned. Tror jeg da.. Det blir litt sånn at jeg står i butikken og kommer på at det er en stund siden sist. (Kanskje jeg burde ha et system, bytte tannbørste den 1. i hver måned med 31 dager eller noe?)

Det med tannbørster og halsbetennelse har jeg hørt ja. Innbiller meg at det er en god idé å bytte tannbørstene når vi har hatt omgangssyke også.

"Kanskje jeg burde ha et system, bytte tannbørste den 1. i hver måned med 31 dager eller noe?"

Eller enda enklere,- bytte tannbørste hver gang det er den 31. :)

Skrevet

Skifter stort sett når busta begynner å bli bustete. Vil anta det er omtrent hver 2. måned.

Er ikke plaget med halsbetennelser heller.

Skrevet

"Kanskje jeg burde ha et system, bytte tannbørste den 1. i hver måned med 31 dager eller noe?"

Eller enda enklere,- bytte tannbørste hver gang det er den 31. :)

Du er ikke dum, du :o)

Skrevet

Skifter omtrent annenhver måned, som de fleste andre her.

Gjest prust
Skrevet

Sikkert altfor sjelden. Kanskje hver tredje måned... Skifter når busten ikke er god lenger, og det tar litt tid... men så har jeg én tannbørste på badet oppe og en på badet nede.

Gjest Calóni
Skrevet

Du er ikke dum, du :o)

Det er det jeg prøver å si stadig vekk :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...