Gå til innhold

maveondt og spising av karbonade som kanskje ikke var så lurt

Anbefalte innlegg

Gjest skulle ikke ha spist den biten
Skrevet

Morgenen for 3 dager siden så tok jeg og sønnen min en liten bit av en karbonade som sannsynligvis har ligget i posen sin på benken gjennom natten.. Vi tenkte ikke på at den hadde ligget der, trodde vel at mannen min hadde tatt den ut av kjøleskapet og glemt å legge den inn igjen etterpå..

I går kveld og i natt så hadde sønnnen min veldig vondt i magen,, og jeg har moderate snerter,,, HJEP. den lille biten skulle vise seg å gi mageplager.. Det er vel ikke noe farlig??? det må vel bare ut... kan man gi paracet når man har vondt i magen??

Når kommer dette til å gå over?

og man trenger vel ikke medisinsk hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt usannsynlig ut at en karbonadebit inntatt tirsdag morgen ikke skulle gi utslag før på torsdag kveld.

Jeg spiste noen sure pølser en gang og ble støggdårlig bare noen timer etterpå, likeså med en ostekake.

Skrevet

Høres litt usannsynlig ut at en karbonadebit inntatt tirsdag morgen ikke skulle gi utslag før på torsdag kveld.

Jeg spiste noen sure pølser en gang og ble støggdårlig bare noen timer etterpå, likeså med en ostekake.

Matvrak!!

Hvem spiser sure pølser liksom!

hehe!

Skrevet

Ja jeg synes også at det virket litt rart.. men siden både jeg og han har magevondt så trodde jeg at det skulle være denbittelille biten som var årsaken,,

Ugh - sure pølser hørtes vondt ut... jeg vet hvor vondt det er å kaste opp pølser.. DET smaker surt det :-)

Skrevet

Matvrak!!

Hvem spiser sure pølser liksom!

hehe!

De var i en gryterett jeg laget og jeg syntes den smakte litt småsurt, men var sulten sjø. ;o) Men utpå natta ble jeg sittende på ringen med hodet i ei bøtta ja, så det straffa seg...

Skrevet

Sure pølser i en eller annen variant må du holde deg unna Lillemus, hehe.

Skrevet

Tvilsomt om det er dette som er årsaken etter så lang tid.

Utover det hadde jeg tatt det helt med ro.

Skrevet

De var i en gryterett jeg laget og jeg syntes den smakte litt småsurt, men var sulten sjø. ;o) Men utpå natta ble jeg sittende på ringen med hodet i ei bøtta ja, så det straffa seg...

da har man jo lært seg en lærepenge.. for hvem ønsker å sitte på ringen og med hodet i ei bøtte hele natten???

Skrevet

Sure pølser i en eller annen variant må du holde deg unna Lillemus, hehe.

Tsk tsk. Tydeligvis. ;o)

Vanligvis er ikke de pølsene jeg "inntar" det minste sure, bare gode! ;o)

Skrevet

da har man jo lært seg en lærepenge.. for hvem ønsker å sitte på ringen og med hodet i ei bøtte hele natten???

Det har jeg. :o) Ostekaka smakte helt fint da, så den kunne jeg ikke forutsi at jeg skulle bli sjuk av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...