Gå til innhold

ARG-nok er nok

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Hvorfor kan ikke noen bare gi seg. Nå er det anket til høyesterett også.

Det betyr at dommen ikke er rettskraftig ennå .etter snart 3-4 år.

Og jeg må vente enda lengre før voldsoffererstatningskontoret kan behandle søknaden min.Hadde seriøst håpet å kunne reist på en ferie eller noe i løpet av sommern

beviser at man ikke har skjønt noe og bare prøver å snike seg unna og har ingen respekt.Beviser at vedkommende ikke har skjønt noen ting , og kommer ut av fengselet og vil gjøre det samme igjen. ser på seg selv som en martyr..tydeligvis.

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Uten å uttale meg om din sak, så skjønner jeg at folk sloss hele veien dersom de er uenige i anklagen - jeg gjør hvertfall det, uansett hvor rett motparten mener h*n har.

Gjest Violsa
Skrevet

Uten å uttale meg om din sak, så skjønner jeg at folk sloss hele veien dersom de er uenige i anklagen - jeg gjør hvertfall det, uansett hvor rett motparten mener h*n har.

joda jeg forstår jo det.

Men saken er så klar på en måte. Og jeg vet hva som skjedde. Og det vet han også.

Man skal tro at når man har gjort noe galt så vil man angre, og ta straffen sin med glade.

for meg er det helt uforståelig at han kan sitte der og lyve og føle seg som et offer. Rart at han i det hele tatt tror på seg selv.

men det er jo sånn rettsystemet er. Så man har rett til å anke til høyesterett.

Gjest Marres
Skrevet

Er helt enig med deg her. Når du vet at motparten vet selv at h*n har gjort noe galt er det veldig provoserende!

Men for å hale frem noe av min sympatiske side, så hadde nok de fleste gjort det samme. Er jo liksom lov til å håpe for alle, + at det er en "fin" måte å hale ut tiden på.

Er jo stor sannsynlighet et høyesterett forkaster saken, da. Virker jo ikke som en tvilsom sak i det hele tatt mtp de tidl dommene.

Skal kryss fingrene for deg :)

Gjest Persille
Skrevet

joda jeg forstår jo det.

Men saken er så klar på en måte. Og jeg vet hva som skjedde. Og det vet han også.

Man skal tro at når man har gjort noe galt så vil man angre, og ta straffen sin med glade.

for meg er det helt uforståelig at han kan sitte der og lyve og føle seg som et offer. Rart at han i det hele tatt tror på seg selv.

men det er jo sånn rettsystemet er. Så man har rett til å anke til høyesterett.

Vel - jeg kan kopiere innlegget ditt, og skrive akkurat det samme selv, og jeg sitter på andre siden av bordet.

Jeg sier ikke at du ikke har rett, men heldigvis for meg så er rettssystemet slik at man ikke blir endelig dømt første gang.

Både i din sak, og min sak - som forøvrig er langt fra hverandre, er vi sikre på at vi har rett, og har gjort det rette, og har rett til å vinne. Men dessverre, det er lettere sagt enn gjort.

Jeg skulle ønske at det genrelt blant mennesker var litt mer samvittighet - det tror jeg vi hadde kommet lenger med.

Gjest Violsa
Skrevet

Skulle han ikke ut av landet?

nei. blir nok aldri utvist. fra Somalia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...