sprelline1365380900 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Noen som har vært på de typiske turiststedene i Kroatia. Hvordan var utvalget i dagligvarebutikkene? Fint brød eller er det grove?? Vet at andre steder i syden får man tak i norske produkter, har de det der? Takker 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Var nettopp i kroatia, nydelig land så bare gled deg!!! De hadde for det meste lyst brød på supermarkedene, men er du tidlig om morningen så kan du få grove også. Grove med masse korn, kjempegode! 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Var nettopp i kroatia, nydelig land så bare gled deg!!! De hadde for det meste lyst brød på supermarkedene, men er du tidlig om morningen så kan du få grove også. Grove med masse korn, kjempegode! Hvordan var temperaturen der nede? Hadde dere fint vær hele tiden? Kjipt med regn når en reiser til varmere støk... 0 Siter
gullfisk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvilke norske produkter er det du tenker på da? De har helt vanlig mat i Kroatia, men ikke så mye norskprodusert. Mye god sjømat og fisk. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvordan var temperaturen der nede? Hadde dere fint vær hele tiden? Kjipt med regn når en reiser til varmere støk... Er det en ting ingen kan garantere er det været 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Hvilke norske produkter er det du tenker på da? De har helt vanlig mat i Kroatia, men ikke så mye norskprodusert. Mye god sjømat og fisk. Jeg tenkte på pålegg. f.eks makrell i tomat, leverpostei o.l. Er egentlig ikke kresen i maten, men syns ofte at syltetøy i utlandet f.eks er så alt for søtt, og osten er ikke heller alltid så god. Gleder meg til å spise god mat på resauranter! Men må jo ha froskost/lunsj... 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Er det en ting ingen kan garantere er det været Ja det er jo bare å se på de som har vært eller er i Bulgaria nå. Stakkars. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tenkte på pålegg. f.eks makrell i tomat, leverpostei o.l. Er egentlig ikke kresen i maten, men syns ofte at syltetøy i utlandet f.eks er så alt for søtt, og osten er ikke heller alltid så god. Gleder meg til å spise god mat på resauranter! Men må jo ha froskost/lunsj... Hva med å feriere i Norge? 0 Siter
gullfisk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tenkte på pålegg. f.eks makrell i tomat, leverpostei o.l. Er egentlig ikke kresen i maten, men syns ofte at syltetøy i utlandet f.eks er så alt for søtt, og osten er ikke heller alltid så god. Gleder meg til å spise god mat på resauranter! Men må jo ha froskost/lunsj... Jeg tror at hvis du er avhengig av makrell i tomat, norsk ost og norsk leverpostei bør du ta det med selv. De har selvfølgelig helt vanlig hvitost, skinke, pølse, syltetøy/marmelade (kan sikkert være søt), frukt og salater til frokost på hoteller og slikt. 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Hva med å feriere i Norge? Joda har vært på ferie i Bergen, og skal til Sørlandet etter Kroatia turen. Så skal på Norges ferie og. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvordan var temperaturen der nede? Hadde dere fint vær hele tiden? Kjipt med regn når en reiser til varmere støk... Jeg vet om folk som har vært på Kreta og på Chios (altså i Hellas) i juni som har opplevd regn og overskyet vær. Selv var jeg på Chios i to uker uten å se en eneste svart sky eller en regndråpe. I juli/august er det vel ennå mer sannsynlig at du får sol og varmt vær, men man har jo aldri noen garanti. Kroatia ligger jo også litt lenger nord enn Hellas, så det spiller vel også inn på klimaet. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tenkte på pålegg. f.eks makrell i tomat, leverpostei o.l. Er egentlig ikke kresen i maten, men syns ofte at syltetøy i utlandet f.eks er så alt for søtt, og osten er ikke heller alltid så god. Gleder meg til å spise god mat på resauranter! Men må jo ha froskost/lunsj... Ta med deg en boks med leverpostei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.