Gjest Kerstin Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvor mye bør jeg legge meg på når det gjelder beløp til bryllupsgave? Vi (par) er invitert til kaffe til en skoleveninne. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Vi skal i bryllup til en kollega av meg. Nært nok til invitasjon, men ikke omgangsvenner. Vi gir for 3-400 kroner til dem. (Fant noe i utlandet og har ikke sjekket hvor mye det er trukket ennå, men regnet meg frem til det som et ca-beløp.) 0 Siter
Gjest nordlandsberte Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Vi skal i bryllup til en kollega av meg. Nært nok til invitasjon, men ikke omgangsvenner. Vi gir for 3-400 kroner til dem. (Fant noe i utlandet og har ikke sjekket hvor mye det er trukket ennå, men regnet meg frem til det som et ca-beløp.) hei, jeg har nettopp giftet meg og kan jo si litt om hva vi fikk. Enormt mange ga altfor(!) dyre gaver. Par ga for alt fra 500 til 1200 ca. De næreste ga dobbelt og vel så det. Enslige rundt 4-500. Selv syns jeg det er forskjell på å være bedt til middag og kaffe. Jeg og mannen var nettopp selv i bryllup til kaffe. Vi ga for 5-600. Syns 4-5-600 er nok, jeg. Middag, litt mer. Lykke til. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 hei, jeg har nettopp giftet meg og kan jo si litt om hva vi fikk. Enormt mange ga altfor(!) dyre gaver. Par ga for alt fra 500 til 1200 ca. De næreste ga dobbelt og vel så det. Enslige rundt 4-500. Selv syns jeg det er forskjell på å være bedt til middag og kaffe. Jeg og mannen var nettopp selv i bryllup til kaffe. Vi ga for 5-600. Syns 4-5-600 er nok, jeg. Middag, litt mer. Lykke til. Sånn som du ramser opp får du prisen på gava til å høres ut som inngangspenger for middag eller kaffeslabberas. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.