Gå til innhold

Bryllupsgave

Anbefalte innlegg

Gjest Kerstin
Skrevet

Hvor mye bør jeg legge meg på når det gjelder beløp til bryllupsgave? Vi (par) er invitert til kaffe til en skoleveninne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Vi skal i bryllup til en kollega av meg. Nært nok til invitasjon, men ikke omgangsvenner.

Vi gir for 3-400 kroner til dem. (Fant noe i utlandet og har ikke sjekket hvor mye det er trukket ennå, men regnet meg frem til det som et ca-beløp.)

Gjest nordlandsberte
Skrevet

Vi skal i bryllup til en kollega av meg. Nært nok til invitasjon, men ikke omgangsvenner.

Vi gir for 3-400 kroner til dem. (Fant noe i utlandet og har ikke sjekket hvor mye det er trukket ennå, men regnet meg frem til det som et ca-beløp.)

hei,

jeg har nettopp giftet meg og kan jo si litt om hva vi fikk. Enormt mange ga altfor(!) dyre gaver. Par ga for alt fra 500 til 1200 ca.

De næreste ga dobbelt og vel så det.

Enslige rundt 4-500.

Selv syns jeg det er forskjell på å være bedt til middag og kaffe. Jeg og mannen var nettopp selv i bryllup til kaffe. Vi ga for 5-600. Syns 4-5-600 er nok, jeg. Middag, litt mer.

Lykke til.

Gjest ChiengMai
Skrevet

hei,

jeg har nettopp giftet meg og kan jo si litt om hva vi fikk. Enormt mange ga altfor(!) dyre gaver. Par ga for alt fra 500 til 1200 ca.

De næreste ga dobbelt og vel så det.

Enslige rundt 4-500.

Selv syns jeg det er forskjell på å være bedt til middag og kaffe. Jeg og mannen var nettopp selv i bryllup til kaffe. Vi ga for 5-600. Syns 4-5-600 er nok, jeg. Middag, litt mer.

Lykke til.

Sånn som du ramser opp får du prisen på gava til å høres ut som inngangspenger for middag eller kaffeslabberas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...