Gjest a survivor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg ber om unnskyldning til alle som har følt seg støtt eller reagert negativt på noe av det jeg har skrevet idag og igår. Unnskyld! 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Den siste tiden har det vært tildels store temeraturavvik mellom det jeg registrerer her hjemme mot de temperaturer som offisielt angis på Gaustad på tekst-TV og via radio. Hittil i sommer har det vært fra 2 til 5 graders avvik, men det toppet seg i dag ved at de meldte 16 grader på tekst-TV klokka 14.00 mens jeg målte 24 grader bak huset (i total skygge på øst-sida av huset) ca. klokka 17.00. Jeg begynner å lure på om noen bevisst narrer oss eller som de har montert termometeret på Gaustad ved siden av et kjøleaggregat. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Slutt å unnskylde deg! :-) Du har like stor rett som hvem som helst annen ti å være her og ytre dine meninger og kommentere det du måtte ønske. Ha en god sommer. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Den siste tiden har det vært tildels store temeraturavvik mellom det jeg registrerer her hjemme mot de temperaturer som offisielt angis på Gaustad på tekst-TV og via radio. Hittil i sommer har det vært fra 2 til 5 graders avvik, men det toppet seg i dag ved at de meldte 16 grader på tekst-TV klokka 14.00 mens jeg målte 24 grader bak huset (i total skygge på øst-sida av huset) ca. klokka 17.00. Jeg begynner å lure på om noen bevisst narrer oss eller som de har montert termometeret på Gaustad ved siden av et kjøleaggregat. Hvis du først skal leke deg på den teite måten, syns jeg du kan lage dine egne tråder. Plump og gjennomskuelig er du, men vær det nå for pokker i dine egne tråder. 0 Siter
hidi Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ikke si unnskyld! Vi leser tråder av egen fri vilje. Hvis jeg ikke gidder å lese fordi jeg føler det blir for useriøst, som innlegg fra dill dall dompen, hopper jeg bare elegant over dem. Hvis noen ikke ønsker å lese dine innlegg, så ser de jo signaturen din med en gang, og kan la være å lese! Skriv dine innlegg du! Synes mange av dem er fine..... 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvis du først skal leke deg på den teite måten, syns jeg du kan lage dine egne tråder. Plump og gjennomskuelig er du, men vær det nå for pokker i dine egne tråder. Du er nok en av disse åndsparrasittene som prøver seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.