Gå til innhold

Bare MÅTTE ha den! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne her:

http://www.elkjop.no/is-bin/intershop.static/WFS/store-elkjop-Site/-/no_NO//images//zb271_mx.jpg

Smulesugeren - med en liten håndstøvsuger på skaftet, ingen støvsugerpose også så stilig!

Kjæresten min holdt på å få krampe:"Var noe du bare MÅTTE ha denne da?" Jeg forklarte at den er småbarnsforeldrenes motstykke til menns MÅ HA når det gjelder duppedingser til bil / båt / stereo / data. :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Æsj. Det er noe som er så langt fra det jeg MÅ ha som mulig.

Sko, derimot... Det MÅ jeg ha. Har kjøpt to par til over 1200 kr HVER i det siste. :-O

Skrevet

Jeg syns den er råstilig. Tøft 50-60 tallspreg. Skjønner deg godt jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den ser ut som om den har innebygd mikrofon, hehe. Og den var fæl... ;-)

Gjest sigstein
Skrevet

Er det sikkert at det er en smulesuger?

fei1365380229
Skrevet

Grusom. Den må da være verre å få gjemt bort og tatt fram igjen enn støvsugeren.

Hva er vitsen med denne da?

Snacky1365380698
Skrevet

*Misunnelig*

Klør i fingrene mine også, nå!

Skrevet

Grusom. Den må da være verre å få gjemt bort og tatt fram igjen enn støvsugeren.

Hva er vitsen med denne da?

Vitsen er at det er mye lettere å ta frem og bruke denne enn både vanlig støvsuger og kost og brett. :o) Den står i laderen i en krok på kjøkkenet, helt ute av syne og hentes frem med et håndgrep for å støvsuge opp alle smulene under spisebordet. Helt suveren!

Skrevet

er den bra da? har vurdert den..

Suveren! Men pass på prisen, på Elkjøp koster den 1495,- og på Lefdal 1395,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...