Line Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Mobilen min ble stjaalet i natt paa stranda i Barcelona, og jeg maa sende melding til noen venner slik at de kan naa oss paa et annet nummer... Hvor kan jeg sende fra, uten at det maa paalogging og registrering til? Vanvittig irriterende med saanne snikende tyver! Haaper de faar stor glede av kamera uten batterilader, og mobil med sperret abonnement (det spiller vel forsaavidt ingen rolle for dem). Noen som vet, forresten, om bilder som er tatt med mobilen ligger lagret paa simkortet, eller om de ligger paa selve telefonen? 0 Siter
Gjest har ikke peiling på mobiler Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Her er en boksesekk. Slå løs!!! jeg veit hvor jævla irriterende det er. Full forståelse for din frustrasjon. .. men 0 Siter
Line Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Her er en boksesekk. Slå løs!!! jeg veit hvor jævla irriterende det er. Full forståelse for din frustrasjon. .. men Vanvittig irriterende aa miste masse bilder av barna som jeg selvsagt ikke hadde foert over til pc, og ogsaa at jeg tror jeg kanskje har glemt reiseforsikring denne gangen... Shit happens, men vi har det tross alt kjempebra her. Storkoser oss, og penger ordnet det seg fort med. Det finnes tross alt verre ting enn dette, er bare litt kjipt naar det blir saa mye om og men for aa kontakte folk! 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Vet ikke om noen der du ikke må registrere deg, men på gulesider.no er det enkelt og greit å registrere seg, og jeg tror ikke du må få noe passord tilsendt eller noe sånt som blir vanskelig nå... Kjipt å bli frastjålet mobilen og andre ting da... Huff, liten sjans for at det kommer til rette også sikkert. Håper du har reiseforsikring i orden, så du i alle fall får kjøpt deg nye ting, selv om det er fryktelig ergerlig med det som er borte for alltid. Tror de bildene som er i telefonen ligger nettopp i telefonen (eller på minnekortet, hvis telefonen har et slikt, og du har valgt minnekortet som lagringssted). Tror ikke bilder etc. lagres på sim-kortet. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 www.eurobate.com Må reg for å bli medl, men kun en formalitet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.