Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sår jente

Vet lissom ikke om dette er rett forum. Kunne tatt det på seksualitet kanskje, men det sjer ikke bare når jeg har sex. Problemet er at den tynne huden rundt sjedeåpningen blir så sår. Jeg blir sår utenpå der bare kjæresten kommer forsiktig inn, og selv om jeg er våt. Jeg har samme problem når jeg setter i tampong. Prøver å være forsiktig men det hjelper ikke. Og riftet kjennes lenge. Det blir ikke noe deilig med sex når det alltid ender slik. Håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237678-s%C3%A5rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Been there, done that

Sopp! Det var min første tanke. Kjennes ofte slik. Helt forferdelig vondt, men helt kurerbart :)

Ta deg en tur på apoteket. Kjøp stikkpiller og salve. Ikke har sex mens du går på kuren (7dager). Ikke gått over om 7 dager, ta deg en tur til legen. Men regner med det går fort over.

Soppinfeksjoner blir ofte satt igang ved bla samleie. Gidekrem kan være et tips til senere anledning; det minimerer frisksjonen. Var selv plaget av sopp en stund, men merket den bare når jeg ikke brukte glidekrem under samleie - så glidekrem funker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237678-s%C3%A5rt/#findComment-1830600
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...