Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest melora

Er det en aprilspøk, eller? *ler*

ingen aprilsnarr, dessverre!

Fakta er at noen kan få problemer med linser, fordi konsistensen på "øye-slimet" kan forandre seg.

Jeg bruker linser selv, og har tidligere brukt p-piller. Og jeg merker en klar forskjell. Men: har du skjeve hornhinner? Hvis du har linser som er tilpassa dette(toric..) kan det bli et problem, for de vrir seg lettere på øyet. Men dersom de ikke er det, tror jeg ikke det blir noe stort problem. Og det spørs også hva slags linser du bruker. De nye fra jhonnson-j.. har større oksygen opptak, og kan gjøre underverker. Uansett så ha øyedråper for hånda, for linsene kan bli litt mer gromsete.. Men det er jo bare å skylle de i saltvann blir det for ille. Og du må nesten bare prøve, for de aller fleste tror jeg det går greit.

(det var ikke derfor jeg slutta med p-piller..)

Hvis du merker noe, er det til å leve med. Og hvis du ser ekstremt dårlig kan du jo operere øya...

Gjest Torgeir

ingen aprilsnarr, dessverre!

Fakta er at noen kan få problemer med linser, fordi konsistensen på "øye-slimet" kan forandre seg.

Jeg bruker linser selv, og har tidligere brukt p-piller. Og jeg merker en klar forskjell. Men: har du skjeve hornhinner? Hvis du har linser som er tilpassa dette(toric..) kan det bli et problem, for de vrir seg lettere på øyet. Men dersom de ikke er det, tror jeg ikke det blir noe stort problem. Og det spørs også hva slags linser du bruker. De nye fra jhonnson-j.. har større oksygen opptak, og kan gjøre underverker. Uansett så ha øyedråper for hånda, for linsene kan bli litt mer gromsete.. Men det er jo bare å skylle de i saltvann blir det for ille. Og du må nesten bare prøve, for de aller fleste tror jeg det går greit.

(det var ikke derfor jeg slutta med p-piller..)

Hvis du merker noe, er det til å leve med. Og hvis du ser ekstremt dårlig kan du jo operere øya...

Uff, da må jeg bare beklage....Det er visst mye jeg ikke vet....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...