Gå til innhold

Hvorfor er det så viktig å være hyggelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten uansett hvem man snakker med så virker det som de setter pris på om du er hyggelig. Om man spør om den og den personen er ålreit, så kan de ofte svare at "h*n er veldig hyggelig". Om det er mennesker som ofte er sure blir de ofte snakket negativt om. Hvorfor er det så viktig å være hyggelig?

Sure mennesker kan da være like lovlydige eller også moralske som hyggelige, blide mennesker! Det har ingenting med saken å gjøre.

Det er ofte kriminelle er hyggelige! Folk som har bankran etc på samvittighet og rulleblad.

Det virker som om mennesker ser på hyggelighet som noe veldig viktig. Eller er det rett og slett slik at de stoler på førsteinntrykket ("er man hyggelig så er man et bra menneske")?

Mennesker er rare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være hyggelig om du betaler godt.

Skrevet

Fordi det handler om hvordan den andre får _deg_ til å føle deg. Er den andre sur, føler ikke du deg bra. Er den andre blid og hyggelig, vil du føle deg bedre.

Skrevet

Det er jo ikke så hyggelig å omgås folk som er sure da. Da blir man jo sur selv og jeg liker hvertfall ikke å være sur. Mye gøyere å smile og le og ha det hyggelig. :P

Gjest ChiengMai
Skrevet

At folk er hyggelige skaper trivsel. Skal jeg omgås andre er det et minimumskrav at jeg trives sammen med dem. Sure mennesker gjør meg sur, og det har jeg ikke lyst til å være. :-D

Skrevet

Fordi man blir glad av å være sammen med hyggelige mennesker, vel :)

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg tror at hyggelige msk trives sammen med andre hyggelige mennesker!

Gjest togli
Skrevet

Fordi hyggelige mennesker gjør en glad, mens sure mennesker forsurer tilværelsen....

Skrevet

Det er ikke så krevende å omgås hyggelige mennesker, men de mindre hyggelige er ofte mye mer interessante:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...