Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Gjest My hips don't lie
Skrevet

Hei, bare nysgjerrig på hvor mange ganger i uken dere andre par har sex?

Med sex mener jeg kos som fører til samleie.

Selv har vi sex rundt 4 ganger i uken, og lurer litt på om vi har sex sjeldnere i de fleste....

Hos oss er det nemlig meg, kvinne, som vil ha sex oftest - nettopp fordi han er så sliten av jobb etc. Kanskje smart å ha sex lit tidligere på dagen...?

hører gjerne fra andre!

Videoannonse
Annonse
Gjest lilleballerina
Skrevet

alt fra 2-7 ganger pr uke. Kommer litt an på hvor mye vi jobber (jobber til veldig forskjellige tider).

Blir som oftest sex etter vi har lagt oss,eller tidlig på morgenen før vi står opp..

Skrevet

Når folk poster slike spørsmål lurer jeg alltid på hva hensikten er.

Har det noen betydning hvor ofte andre har sex? Er ikke det mye viktigere at dere finner en frekvens dere to trives med, enn å måle seg med andre?

Skrevet

Har det noen betydning hvor ofte andre har sex? Er ikke det mye viktigere at dere finner en frekvens dere to trives med, enn å måle seg med andre?

Det lurer jeg også på.

Jeg liker ikke kompromissløs sex etter tidtabeller.

Og tenker stadig på hun som sugde typen sin på toalettet i et bryllup jeg var på, og at de nesten reiv ned veggen etterpå. Bruden (søstra) likte ikke det.

Snacky1365380698
Skrevet

Helt enig. Her hos oss har vi sex når det passer og når vi har lyst. Justerer ikke akkurat sex-frekvensen for å matche resten av 'gjengen' her inne ;)

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Jeg liker ikke kompromissløs sex etter tidtabeller.

Og tenker stadig på hun som sugde typen sin på toalettet i et bryllup jeg var på, og at de nesten reiv ned veggen etterpå. Bruden (søstra) likte ikke det.

Huffda ;o)

Gjest lilleballerina
Skrevet

Helt enig. Her hos oss har vi sex når det passer og når vi har lyst. Justerer ikke akkurat sex-frekvensen for å matche resten av 'gjengen' her inne ;)

er vel ikke det det er snakk om heller. Går vel an å være litt nysgjerrig vel ;)

Gjest anno nymus
Skrevet

en gang i uken ca. Alltid noe i veien sliten mensen osv

Snacky1365380698
Skrevet

er vel ikke det det er snakk om heller. Går vel an å være litt nysgjerrig vel ;)

Ja, selvfølgelig. Ga bare min fulle støtte til kaffepiken. Har man fulgt med litt så har det nemlig vært usedvanlig mangle slike innlegg i det siste, og når samme spm blir postet for 'nte gang er det lov til å ta et lite "stille sukk".

Skal passe på å ta det superstille neste gang slik at ingen her inne legger merke til det ;)

Skrevet

Hvis jeg får det som vi vil, har vi sex morgen og kveld, og kanskje en gang midt på dagen også i helger og sånn.

Men jeg er ung og kåt og barnefri da. Tror absolutt ikke 4 ganger i uken er sjeldent hos Ola og Kari.

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Ga bare min fulle støtte til kaffepiken. Har man fulgt med litt så har det nemlig vært usedvanlig mangle slike innlegg i det siste, og når samme spm blir postet for 'nte gang er det lov til å ta et lite "stille sukk".

Skal passe på å ta det superstille neste gang slik at ingen her inne legger merke til det ;)

Takk for støtten, skal gå stille i dørene jeg også neste gang ;o)

*sniker meg ut av tråden*

Gjest anno nymus
Skrevet

Hvis jeg får det som vi vil, har vi sex morgen og kveld, og kanskje en gang midt på dagen også i helger og sånn.

Men jeg er ung og kåt og barnefri da. Tror absolutt ikke 4 ganger i uken er sjeldent hos Ola og Kari.

Sånn hadde jeg det før også. Da alt var nytt og spennende. Nå kunne jeg gjerne godt i kloster. Er det noe gærent da eller? Nyter det når det først står på, men savner det aldri. Jeg er også ung og barnefri.

Gjest i 30 årene
Skrevet

Har sex ca 1 gang i uken.

Kan variere fra 1 til 4-5 ganger i mnd.

Alltid vært slik. Han er den med minst sexdrift, jeg den med størst.

Gjest an other man
Skrevet

Har ikke. To år siden sist. Hun gidder ikke lenger.

Skrevet

Huffda ;o)

Kan dere ikke gjøre det hjemme?

Peip det fra bruden.

Skrevet

Mellom 2 og 10 ganger i uka ca (gjelder vel de fleste), sånn vanligvis er det vel kanskje 4-5 ganger i uka, men vi teller ikke ;) Har vært sammen i 12 år og har tre barn. Skulle alle tre finne på å være utenfor huset samtidig, hopper vi gjerne til på formiddagen og.

Prøvde et eksperiment for noen uker siden; vi skulle gå en uke uten sex. Vi klarte å ikke ha det den nest siste kvelden. De andre dagene gikk det dårlig;)

Men det har hendt at det har gått en uke i mellom av diverse årsaker, så vi vet vi kan klare det..;)

Skrevet

Sånn hadde jeg det før også. Da alt var nytt og spennende. Nå kunne jeg gjerne godt i kloster. Er det noe gærent da eller? Nyter det når det først står på, men savner det aldri. Jeg er også ung og barnefri.

Hm, nei. Det går vel litt i rykk og napp? Vet ikke hvor lenge du har vert seksuelt aktiv. Jeg har vert det i fire år, og er fremdeles like hekta. Har hatt kjæreste i godt over tre av de.

Men det er jo mye som virker inn. Hormoner, prevansjon, stress, etc.

Men hvis du nyter sex når det står på, så er jo det det viktigste. Fire ganger i uka er jo ikke lite, og det viktigste er hva dere trives med, ikke hva alle andre gjør!

Er ikke spesielt kult å alltid vere kåt heller skal jeg si deg, spesielt når man ikke har noen til å tilfredsstille seg =/

Gjest Villikkenicke
Skrevet

Dere har iallefall sex mye oftere enn oss;o)

Nå på sommeren blir det ganske ofte, for jeg tenner mer på denne årstiden. Hva kommer det av?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke noe dame. Men når jeg har det kan jeg pule hele tida. Jeg er som en jævla kanin. Morgen og kveld og gjerne et par ganger i løpet av dagen. I hvert fall hvis det ligger til rette for det.

Men for tida er det ganske dårlig stilt med meg. Ikke helt krise, men nummeret før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...