Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-3 ganger i uka. På grunn av baby på et år som sover på samme soverom som oss og våkner lett, så er det vanskelig. Både jeg og sambo kunne gjerne hatt sex hver dag. Vi har heldigvis samsvarende sexdrift når alt er normalt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-3 ganger i uka. På grunn av baby på et år som sover på samme soverom som oss og våkner lett, så er det vanskelig. Både jeg og sambo kunne gjerne hatt sex hver dag. Vi har heldigvis samsvarende sexdrift når alt er normalt :)

Unnskyld spørsmålet, men må ungen sove i samme rom?

Skrevet

Unnskyld spørsmålet, men må ungen sove i samme rom?

Når vi bare har et soverom, så må han jo det.

Sex kan man sekvfølgelig ha hvor som helst, men man blir litt lei av sex på gulvet på stua :P

sammfunnskritiker
Skrevet

2-4 ganger pr. uke i snitt.

Gjest ups, da forsvant nicket....
Skrevet

0 ganger i uka, kanskje en gang i måneden.

Skrevet

Minst syv ganger pr. uke. Men så er vi barnløse og nyforelska også.

Skrevet

2 ganger i måneden kanskje..... Vi har vært sammen i 9 år og har et barn.

Skrevet

Når vi bare har et soverom, så må han jo det.

Sex kan man sekvfølgelig ha hvor som helst, men man blir litt lei av sex på gulvet på stua :P

Dusjen, kjøkkenbordet, hagen(eller verandaen), Opp etter veggene.... Mulighetene er mange.

Det er ofte ikke kreativiteten det står på, men det at en mangler søvn og overskudd når en har små.

Prøv med litt avlastning hvis dere har mulighet. Det er virkelig viktig med nærhet i denne perioden. Mange som glemmer hverandre midt oppi babylykken!

Skrevet

Dusjen, kjøkkenbordet, hagen(eller verandaen), Opp etter veggene.... Mulighetene er mange.

Det er ofte ikke kreativiteten det står på, men det at en mangler søvn og overskudd når en har små.

Prøv med litt avlastning hvis dere har mulighet. Det er virkelig viktig med nærhet i denne perioden. Mange som glemmer hverandre midt oppi babylykken!

Jeg foretrekker å ha det komfortabelt når jeg har sex, spesielt om det må være etter klokka 8 på kvelden.

Bortsett fra det er jeg enig. Det er viktig å opprettholde sexlivet på tross av småbarn. Men vi er fornøyd slik vi har det nå og tenker det kommer bedre tider :)

Skrevet

Jeg foretrekker å ha det komfortabelt når jeg har sex, spesielt om det må være etter klokka 8 på kvelden.

Bortsett fra det er jeg enig. Det er viktig å opprettholde sexlivet på tross av småbarn. Men vi er fornøyd slik vi har det nå og tenker det kommer bedre tider :)

Du er fornøyd:) Men det er ikke sikkert mannen din er det, selv om han sier det.

Komfortabelt? Sex er deilig flere steder enn i senga. En trenger ikke myk madrass og puter for å ha komfortabel sex:)

Mener ikke å være kritisk til din bedømming av "vi er fornøyde". Kjenner bare så alt for godt til brudd og sidesprang i denne perioden, hvor dama var helt sikker på at de hadde det greit.

Ta vare på hverandre:)

Skrevet

Du er fornøyd:) Men det er ikke sikkert mannen din er det, selv om han sier det.

Komfortabelt? Sex er deilig flere steder enn i senga. En trenger ikke myk madrass og puter for å ha komfortabel sex:)

Mener ikke å være kritisk til din bedømming av "vi er fornøyde". Kjenner bare så alt for godt til brudd og sidesprang i denne perioden, hvor dama var helt sikker på at de hadde det greit.

Ta vare på hverandre:)

Takk for råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...