Snoooopy Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ensom og deppa. Fredag kveld. Hvorfor har jeg det så rævva. Alle andre jeg kan se har det gøy. Man skal det, og man skal det... Hvorfor er skjebnen så urettferdig mot meg. 0 Siter
Gjest pip det er meg Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er vel ikke bare du som har det kjedelig en fredagskveld vel. Jeg skal bare sitte hjemme alene i kveld jeg. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er vel ikke bare du som har det kjedelig en fredagskveld vel. Jeg skal bare sitte hjemme alene i kveld jeg. Du skal se det ikke er så dumt å være hyggelig likevel. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Du skal se det ikke er så dumt å være hyggelig likevel. Pøh, du misforstår... jeg liker hyggelige folk jeg og, og får egentlig aldri høre at jeg er sur... bare undret meg 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ikke lett å "kose seg" når en er deppa... Håper du får det bedre snart Du kan jo høre på musikk,kanskje det løfter humøret opp litt. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Ikke lett å "kose seg" når en er deppa... Håper du får det bedre snart Du kan jo høre på musikk,kanskje det løfter humøret opp litt. Har det bra nå 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Har det bra nå Det var kjekt å lese,skulle gjerne vært der jeg og tatt en prat med deg Du er like verdifull som alle andre,det er bare ikke så lett å se det når man er deppa. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Det var kjekt å lese,skulle gjerne vært der jeg og tatt en prat med deg Du er like verdifull som alle andre,det er bare ikke så lett å se det når man er deppa. Alle sier jeg er deppa da... skjønner ikke hvorfor... jeg er bare feit og taper, ikke deppa. Ikke deppa. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Alle sier jeg er deppa da... skjønner ikke hvorfor... jeg er bare feit og taper, ikke deppa. Ikke deppa. Okey,du er ikke deppa Du er ikke en taper heller 0 Siter
Snoooopy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Okey,du er ikke deppa Du er ikke en taper heller Var litt deppa da, men så ble jeg i bedre humør av å drikke litt. Men depresjon har jeg ikke da. Alle er jo deppa nå og da 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Var litt deppa da, men så ble jeg i bedre humør av å drikke litt. Men depresjon har jeg ikke da. Alle er jo deppa nå og da Men tror ikke...eller vet..det er ikke bra å drukne sorgene med alkohol.. Ikke sikkert du får det så bra i morgen da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.