Gjest veit du? Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har bredbånd telefon fra telenor.Fikk regning i dag og det stod et faste priser hver mnder nesten 600kr.Sånn stod et :Linjegang ADSL:60kr...Abn.online ADSL basis:349kr...Abm,bredbåndstelefoni pluss:159kr.Er dette riktig?.Synes det er mye for en fast pris hver mnd.Vi hadde bare ringt for 90kr 0 Siter
Gjest dyrt det Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvorfor har dere 159 kroner i bredbåndstelefoni? Vi har 49 kroner pr mnd Det blir jo ikke særlig billigere for dere med ip telefon da. 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sikker på at det er prisene for hver mnd,og ikke per kvartal? 0 Siter
Gjest veit du? Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sikker på at det er prisene for hver mnd,og ikke per kvartal? Fra 15 juli til 14 August sto det 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det var dyrt. Jeg betaler 249 pr mnd for bredbåndet, bruker Skype til å ringe fasttelefoner for 13 øre pr minutt og vanlig mobiltelefon og Chess Knock Out for å ringe mobiler. Ut over de er det ingen fastavgifer og ingen startavgifter. Betaler ikke moms på Skype. Forrige mnd var totale kostnader ca 350 kr. Ellers benytter jeg epost til alt av beskjeder. 0 Siter
Colette Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Du har det dyreste abonnementet for bredbåndstelefoni. "Pluss" koster som du skriver kr. 159,00 pr, mnd. Det holder i lange baner med "Basis", som koster kr. 49,00 pr. mnd. For begge ab. må du betale linjeleie på kr. 60,00 pr. mnd. i tillegg. Det er en en enkel sak å skifte ab. på nettet :-) 0 Siter
Gjest veit du? Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Du har det dyreste abonnementet for bredbåndstelefoni. "Pluss" koster som du skriver kr. 159,00 pr, mnd. Det holder i lange baner med "Basis", som koster kr. 49,00 pr. mnd. For begge ab. må du betale linjeleie på kr. 60,00 pr. mnd. i tillegg. Det er en en enkel sak å skifte ab. på nettet :-) Men hvorfor betaler jeg Abm.online ADSL basis på 349 kr i mnd? 0 Siter
Gjest veit du? Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det var dyrt. Jeg betaler 249 pr mnd for bredbåndet, bruker Skype til å ringe fasttelefoner for 13 øre pr minutt og vanlig mobiltelefon og Chess Knock Out for å ringe mobiler. Ut over de er det ingen fastavgifer og ingen startavgifter. Betaler ikke moms på Skype. Forrige mnd var totale kostnader ca 350 kr. Ellers benytter jeg epost til alt av beskjeder. For å ringe til fast telefon betaler jeg ingen ting.Det er gratis å ringe.Men skjønner ikke det med Abm.online basis på 349 kr i mnd 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 For å ringe til fast telefon betaler jeg ingen ting.Det er gratis å ringe.Men skjønner ikke det med Abm.online basis på 349 kr i mnd 349 er for bredbåndet. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 For å ringe til fast telefon betaler jeg ingen ting.Det er gratis å ringe.Men skjønner ikke det med Abm.online basis på 349 kr i mnd Det er ikke "gratis", du betaler en fastavgift og linjeleie. Se på totalkostnaden og del på antallet minutter du ringer, hvor mye blir det pr minutt i snitt? Hos meg blir det kr 1,50 i snitt for all snakking. Men da er bredbånd internett inkludert, som jeg tidligere betalte ekstra for. Før hadde jeg kr 7-900 pr mnd, dvs 3-4 kr pr minutt. 0 Siter
Colette Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Men hvorfor betaler jeg Abm.online ADSL basis på 349 kr i mnd? Det er jo ADSL-ab. ditt, som du må ha for å kunne benytte internett og ha bredbåndstelefoni. Så har du tydeligvis bestilt det dyreste bredbåndstlf.ab., og dette er ikke nødvendig. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 jeg vil anbefale at du sjekker om prisene du betaler er konkurransedyktige. Det kan du gjøre på telepriser.no 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Men hvorfor betaler jeg Abm.online ADSL basis på 349 kr i mnd? Uten ADSL, ingen bredbåndstelefon. Det er ikke sånn at ADSL-abonnementet slutter å eksistere når du får bredbåndstelefon. Har du ikke vanlig telefon, så betaler du ekstra for det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.