Gå til innhold

FU: Hva er planene for ikveld da folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det taco og en animasjonfilms.

I helga skal jeg jobbe.

Dere da? Planer? No planer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest midia
Skrevet

Spekemat og nå blir det tordenvær å derfor blir det bilkjøring da jeg og sønnen er redd torden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal straks ut og spise pizza med noen venninner. :)

På søndag skal jeg på fjelltur!

Snacky1365380698
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og griner til ekstrem oppusing. For en søt familie...for ikke å snakke om barna.

*snufs*

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og griner til ekstrem oppusing. For en søt familie...for ikke å snakke om barna.

*snufs*

Æsj, jeg griner også alltid av de greiene der :,o)

Skrevet

I kveld er jeg husmor og kone, jeg har forsømt mine plikter i det siste, dessverre ;)

Skrevet

Sitter akkurat å ser på fotballkamp, Sogndal-Bryne og spiser lasagne (og snoker litt på dol). Ellers blir det en rolig kveld hjemme (er alene hjemme for første gang på maaange uker :) Men gleder meg mest til i morgen, da kommer kjæresten min :o)

Skrevet

Grillings og familiekos her :-)

Og hvis snuppa er flink til å spise seg god og mett ved neste måltid blir det et etterlengtet glass rødvin på mamsen :-D

Gjest Shira12
Skrevet

Sitter og drikker vin sammen med stesøstera mi, koselig!

Har ikke lagt planer enda, får se hva vi får lyst til :o)

Skrevet

I morra skal jeg på gamle tomter og hilse på gamle bekjente og så til Oslo for å gjøre byen utrygg og la ting skje.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sykle til og fra jobb (helgas høydepunkt) og jobbe.

Nei - nå lyver jeg. helgas høydepunkt er bronsefinalen og finalen i fotball. Men de blir jeg nødt til å se på jobb. Uten øl.

Om 4 uker har jeg ferie. :)

Skrevet

Nei, ingen planer. Sambo er på jobb og jeg fikk nylig babyen til å sove etter tårer og tenners gnissel i godt og vel en time. Jeg er rimelig lettet over det :P

Blir mange hjemmekvelder når man har baby, ja... *sukk*

Skrevet

Sykle til og fra jobb (helgas høydepunkt) og jobbe.

Nei - nå lyver jeg. helgas høydepunkt er bronsefinalen og finalen i fotball. Men de blir jeg nødt til å se på jobb. Uten øl.

Om 4 uker har jeg ferie. :)

Høydepunktet må jo være å se Frankrike vinne finalen :)

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg tror jeg stikker ut på byen en tur og tar noen øl.Blir altfor stille å sitte her alene i kveld.Håper jeg treffer noen å prate med!

Skrevet

I kveld drar vi til Tusenfryd! Om litt over en time setter vi oss i bilen. Vi gleeeeeeder oss!

Skrevet

Jeg skal ta meg en øl og komme til hektene etter å ha blitt utsatt for et surpriseparty. Jeg HATER sånne, og denne gangen ante jeg ikke ugler i mosen før det var for sent å rømme.

*Jekker en øl og leter etter Valium*

Skrevet

Grillings og familiekos her :-)

Og hvis snuppa er flink til å spise seg god og mett ved neste måltid blir det et etterlengtet glass rødvin på mamsen :-D

Hehe :-)

Jeg har fått sushi og hvitvin...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høydepunktet må jo være å se Frankrike vinne finalen :)

Ja. :)

Jeg kommer til å få tårer i øynene når Zidane hever pokalen. :)

Men jeg er ikke sterk i trua. Har dessverre tro på italienerne. De er vannvittig gode i år. Absolutt ingen svake ledd i laget. :(

Skrevet

Ja. :)

Jeg kommer til å få tårer i øynene når Zidane hever pokalen. :)

Men jeg er ikke sterk i trua. Har dessverre tro på italienerne. De er vannvittig gode i år. Absolutt ingen svake ledd i laget. :(

Ja det var ikke bare i øynene var sist de vant nei.. det rant vel i strie strømmer.

Men troen må man ha :) Og så må jeg innrømme at jeg elsker å se Barthez også jeg da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...