Hatsumomo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hos oss er det taco og en animasjonfilms. I helga skal jeg jobbe. Dere da? Planer? No planer? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Spekemat og nå blir det tordenvær å derfor blir det bilkjøring da jeg og sønnen er redd torden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Skal straks ut og spise pizza med noen venninner. På søndag skal jeg på fjelltur! 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Akkurat nå sitter jeg og griner til ekstrem oppusing. For en søt familie...for ikke å snakke om barna. *snufs* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Akkurat nå sitter jeg og griner til ekstrem oppusing. For en søt familie...for ikke å snakke om barna. *snufs* Æsj, jeg griner også alltid av de greiene der :,o) 0 Siter
Cinnamona Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 I kveld er jeg husmor og kone, jeg har forsømt mine plikter i det siste, dessverre 0 Siter
EllaJo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sitter akkurat å ser på fotballkamp, Sogndal-Bryne og spiser lasagne (og snoker litt på dol). Ellers blir det en rolig kveld hjemme (er alene hjemme for første gang på maaange uker Men gleder meg mest til i morgen, da kommer kjæresten min ) 0 Siter
carma Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Grillings og familiekos her :-) Og hvis snuppa er flink til å spise seg god og mett ved neste måltid blir det et etterlengtet glass rødvin på mamsen :-D 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sitter og drikker vin sammen med stesøstera mi, koselig! Har ikke lagt planer enda, får se hva vi får lyst til ) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 I morra skal jeg på gamle tomter og hilse på gamle bekjente og så til Oslo for å gjøre byen utrygg og la ting skje. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sykle til og fra jobb (helgas høydepunkt) og jobbe. Nei - nå lyver jeg. helgas høydepunkt er bronsefinalen og finalen i fotball. Men de blir jeg nødt til å se på jobb. Uten øl. Om 4 uker har jeg ferie. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Nei, ingen planer. Sambo er på jobb og jeg fikk nylig babyen til å sove etter tårer og tenners gnissel i godt og vel en time. Jeg er rimelig lettet over det Blir mange hjemmekvelder når man har baby, ja... *sukk* 0 Siter
bambimor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Sykle til og fra jobb (helgas høydepunkt) og jobbe. Nei - nå lyver jeg. helgas høydepunkt er bronsefinalen og finalen i fotball. Men de blir jeg nødt til å se på jobb. Uten øl. Om 4 uker har jeg ferie. Høydepunktet må jo være å se Frankrike vinne finalen 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tror jeg stikker ut på byen en tur og tar noen øl.Blir altfor stille å sitte her alene i kveld.Håper jeg treffer noen å prate med! 0 Siter
org Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 I kveld drar vi til Tusenfryd! Om litt over en time setter vi oss i bilen. Vi gleeeeeeder oss! 0 Siter
tonie Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skal ta meg en øl og komme til hektene etter å ha blitt utsatt for et surpriseparty. Jeg HATER sånne, og denne gangen ante jeg ikke ugler i mosen før det var for sent å rømme. *Jekker en øl og leter etter Valium* 0 Siter
annegunn Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Grillings og familiekos her :-) Og hvis snuppa er flink til å spise seg god og mett ved neste måltid blir det et etterlengtet glass rødvin på mamsen :-D Hehe :-) Jeg har fått sushi og hvitvin... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Høydepunktet må jo være å se Frankrike vinne finalen Ja. Jeg kommer til å få tårer i øynene når Zidane hever pokalen. Men jeg er ikke sterk i trua. Har dessverre tro på italienerne. De er vannvittig gode i år. Absolutt ingen svake ledd i laget. 0 Siter
bambimor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ja. Jeg kommer til å få tårer i øynene når Zidane hever pokalen. Men jeg er ikke sterk i trua. Har dessverre tro på italienerne. De er vannvittig gode i år. Absolutt ingen svake ledd i laget. Ja det var ikke bare i øynene var sist de vant nei.. det rant vel i strie strømmer. Men troen må man ha Og så må jeg innrømme at jeg elsker å se Barthez også jeg da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.