Gå til innhold

FU: Hva er planene for ikveld da folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :-)

Jeg har fått sushi og hvitvin...

Nammmm :-)

Og du verden så lenge ett glass rødvin varer når man er ute av trening, gitt *knegg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha shoppet med søs i dag, gikk vi og spiste på indisk restaurant (det var søsters bursdagsgave til meg), og nøt en flaske god vin. Hadde en utepils etterpå før vi dro hjem :)

Skrevet

Nammmm :-)

Og du verden så lenge ett glass rødvin varer når man er ute av trening, gitt *knegg*

Det første jeg drakk da jentungen var ute av magen var en lettøl - og jeg merket det. Det er den eneste gangen jeg har fått til det..

Jeg fikk mer enn et glass i går jeg da :P Lillevill sover 6-8 timer i strekk om natta, og i går tøyde vi det ved å gi.pumpemelk til siste måltid. Må jo passe på at hun husker at flaska virker også...

Skrevet

Det første jeg drakk da jentungen var ute av magen var en lettøl - og jeg merket det. Det er den eneste gangen jeg har fått til det..

Jeg fikk mer enn et glass i går jeg da :P Lillevill sover 6-8 timer i strekk om natta, og i går tøyde vi det ved å gi.pumpemelk til siste måltid. Må jo passe på at hun husker at flaska virker også...

Det gikk 7 timer fra kveldsmat til morgenmat her også, så jeg kunne vel tatt ett glass til, men jeg var så trøtt at jeg orket ikke sitte oppe lenger, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...