carma Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hehe :-) Jeg har fått sushi og hvitvin... Nammmm :-) Og du verden så lenge ett glass rødvin varer når man er ute av trening, gitt *knegg* 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Etter å ha shoppet med søs i dag, gikk vi og spiste på indisk restaurant (det var søsters bursdagsgave til meg), og nøt en flaske god vin. Hadde en utepils etterpå før vi dro hjem 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Nammmm :-) Og du verden så lenge ett glass rødvin varer når man er ute av trening, gitt *knegg* Det første jeg drakk da jentungen var ute av magen var en lettøl - og jeg merket det. Det er den eneste gangen jeg har fått til det.. Jeg fikk mer enn et glass i går jeg da Lillevill sover 6-8 timer i strekk om natta, og i går tøyde vi det ved å gi.pumpemelk til siste måltid. Må jo passe på at hun husker at flaska virker også... 0 Siter
carma Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Det første jeg drakk da jentungen var ute av magen var en lettøl - og jeg merket det. Det er den eneste gangen jeg har fått til det.. Jeg fikk mer enn et glass i går jeg da Lillevill sover 6-8 timer i strekk om natta, og i går tøyde vi det ved å gi.pumpemelk til siste måltid. Må jo passe på at hun husker at flaska virker også... Det gikk 7 timer fra kveldsmat til morgenmat her også, så jeg kunne vel tatt ett glass til, men jeg var så trøtt at jeg orket ikke sitte oppe lenger, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.