Gå til innhold

Hvor mye penger i bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest bryllup
Skrevet

Skal gi bryllupsgave til noen naboer som vi er mest på hils med-skal ikke i bryllupet.

Hvor mye i pengegave er sånn ca brukelig?

Uaktuelt med gave denne gangen, det er bestemt penger.

Gjest naboen din
Skrevet

Hvis dette er bare naboer som du bare hilser på ville jeg vel nøyd meg med en liten gave til under 100 kr og et kort.. Men siden du absolutt skal gi penger hadde jeg ikke gitt mer enn 100 kr. 50 er litt lite og litt dumt liksom og 200 sunes jeg er mye for naboer man bare hilser på.

Gjest naboen din
Skrevet

200-500.

For naboer man bare hilser på??!! Gi deg....

Skrevet

Ja, det var nok litt korttenkt.

Sitter litt i tåka i dag, 30 varmegrader og en unge som hyler.

Gjest naboen din
Skrevet

Ja, det var nok litt korttenkt.

Sitter litt i tåka i dag, 30 varmegrader og en unge som hyler.

:-) Håper du får en roligere kveld snart.

Skrevet

:-) Håper du får en roligere kveld snart.

Jepp, roer seg nå.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns i alle fall 200 kroner til en bryllupspresang er et minimum. Men det er tilstrekkelig til naboer man bare er på hils med.

Skrevet

Syns i alle fall 200 kroner til en bryllupspresang er et minimum. Men det er tilstrekkelig til naboer man bare er på hils med.

Ja, jeg syns det er fislete med en liten hundrelapp. Da kan man like gjerne bare gi et fint kort.

Men jeg bør vel kanskje ikke snakke så veldig høyt om det, siden det bare er et par uker til jeg gifter meg...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, jeg syns det er fislete med en liten hundrelapp. Da kan man like gjerne bare gi et fint kort.

Men jeg bør vel kanskje ikke snakke så veldig høyt om det, siden det bare er et par uker til jeg gifter meg...

Vi har 18 års bryllupsdag i morra, og selv for så lenge sida fikk vi ikke noe mindre enn 200 kroner i pengegaver. Man kan jo være heldig å finne en knallfin presang for mindre, men da gir man en _ting_.

Skrevet

En flaske vin, eller en hvit duk har man alltids bruk for. Ellers er vel 200 kroner mer enn nok.

Gjest ikke penger nei
Skrevet

Jeg ville aldri gitt penger i et slikt tilfelle, fordi jeg ville ikke gitt mer enn et lite beløp (for lite) til noen jeg sto så fjernt.

Men jeg ville gjerne kjøpt en flaske vin og et pent kort til dem, eller en blomsterbukett.

Skrevet

Naboer man er på hils med ? som man ikke er venner med?

En blomsterbukett med lykke ønskninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...