Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er sikkert 10-15 kg overvektig, men mange sier jeg er pen. Det er riktignok langt færre som har sagt det siden jeg gikk opp i vekt. Jeg plages veldig med min overvekt og kunne nok gått ned 20 for den del. Er singel og kunne godt tenke meg å finne en kjæreste. Men når jeg går ut på byen så skjemmes jeg rett og slett over meg selv. Uansett hva jeg har på meg av klær så føler jeg meg ille til mote. Og tør ikke prate med menn eller innlede en samtale. Har ikke blitt sjekket opp heller på en stund. Egentlig har jeg begynt å isolere meg siden jeg gikk opp i vekt. Registerer at det er mange som har fordommer mot folk med overvekt. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre for å komme ut av denne vonde sirkelen, men det er ikke noe godt å ha det sånn. Føler meg ikke noe sexy lenger. Jobber jo med saken, men ting tar jo tid. Er ikke så ofte på byen lenger, men når jeg er ute så er det veldig mange lekre og slanke damer der. Er det sånn at man som overvektig ikke kan gå ut lenger? Har det blitt så overflatisk/fokus på utseendet at man egentlig vanskelig kan komme i prat med det annet kjønn (spesielt om man er kvinn) dersom man er overvektig? Det er jo tross alt så mange kvinner som er vanvittig slanke og pene på byen. hva skal liksom menn med en som er overvektig? 0 Siter
rose23 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg merket ikke noe forskjell etter at jeg slanket meg 20 kg. Tror karene legger mer merke til utstrålingen din. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Vel, det finns jo en god del menn som er overvektige også da, og enkelte av dem går kanskje rundt og føler på samme måte som du gjør? Du må heller ikke glemme at det finns menn som foretrekker litt lubne damer, "jo mer å ta i, jo mer å være glad i". Kanskje du kunne forsøke et av internett-treffstedene? (finnenvenn.no, dagbladets blink, eller likn.) ? Ønsker deg i alle fall lykke til! 0 Siter
Gjest Nonickk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Du kan leie en personlig trener på et helsestudio. Det blir lettere for deg å komme igang med trening og kan være verdt pengene. 0 Siter
Gjest Frida L Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg ser problemet ditt, og syns du skal spørre legen din om hjelp. Hva med medikamentell behandling av fedme? Sosial angst, god nok grunn for det. 0 Siter
org Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Men 10 - 15 kg er ikke så mye? Jeg er vel ca det jeg også, og synes ikke det er så ille. Nå har jeg kuttet ut all brusdrikking (drikker litt lettbrus en gang i blant) og prøver å være litt bevisst hva jeg har i meg. Og vekta går ned, altså - saaaakte, men sikkert! Ta små steg, så tror jeg du klarer det! Sommerklem fra 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har alltid vært lubben, men det har ikke vært noe problem for meg. De fleste faller jo for personligheten din uansett. Men nå føler jeg meg ikke mindreverdig på noe vis på grunn av overvekt. 0 Siter
Gjest er også 15 kilo for mye Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har ei venninne som både har 30 kilo for mye og er handikappet. Hun har ikke problemer med å få tak i mannfolk for det. Med sitt sprudlene og vinnende vesen har hun beundrere i fleng! Når alt kommer til alt så har ikke kiloene så mye å si. Tenk heller på hva du selv ønsker hos en mann. Vil du virkelig ha en som bare vil være sammen med tynne jenter? Du er deilig som du er! Nyt livet, og ikke la noen usle kilo for mye, stoppe deg i å leve! Jeg er også ca 15 kilo for mye, men det plager ikke meg. Ikke mannen min heller. Lykke til videre! 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har ei venninne som både har 30 kilo for mye og er handikappet. Hun har ikke problemer med å få tak i mannfolk for det. Med sitt sprudlene og vinnende vesen har hun beundrere i fleng! Når alt kommer til alt så har ikke kiloene så mye å si. Tenk heller på hva du selv ønsker hos en mann. Vil du virkelig ha en som bare vil være sammen med tynne jenter? Du er deilig som du er! Nyt livet, og ikke la noen usle kilo for mye, stoppe deg i å leve! Jeg er også ca 15 kilo for mye, men det plager ikke meg. Ikke mannen min heller. Lykke til videre! Jeg vil absolutt ikke ha en mann som bare vil være sammen med tynne jenter og er utseendefokusert. Men har kanskje med meg selv å gjøre, at jeg har fått så dårlig selvtillit etter at jeg la på meg! Er liksom vant til å være slank, så det har kanskje noe med det å gjøre. Og så er jeg vant til å høre fra mine nærmeste at jeg må slanke meg og at jeg har gått opp, osv. Litt sårt å høre.. 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har alltid vært lubben, men det har ikke vært noe problem for meg. De fleste faller jo for personligheten din uansett. Men nå føler jeg meg ikke mindreverdig på noe vis på grunn av overvekt. Jo forsåvidt faller jo mange menn for personligheten, og jeg har alltid hørt at jeg er sjarmerende, men nå føler jeg at jeg må stråle dobbelt så mye som føler liksom. Slitsomt.. 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Men 10 - 15 kg er ikke så mye? Jeg er vel ca det jeg også, og synes ikke det er så ille. Nå har jeg kuttet ut all brusdrikking (drikker litt lettbrus en gang i blant) og prøver å være litt bevisst hva jeg har i meg. Og vekta går ned, altså - saaaakte, men sikkert! Ta små steg, så tror jeg du klarer det! Sommerklem fra Saken er den at jeg har litt lavt stoffskifte også så jeg sliter virkelig med å slanke meg. Men skal nok få det til..en gang. 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg ser problemet ditt, og syns du skal spørre legen din om hjelp. Hva med medikamentell behandling av fedme? Sosial angst, god nok grunn for det. Vurderer å kjøpe xenical på lillepille.com. Men noen sier man får konstant diare av det? jeg spiser ikke mye fet mat. Kan bruk av xenical være uheldig dersom man går på piller man trenger hver dag? 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Du kan leie en personlig trener på et helsestudio. Det blir lettere for deg å komme igang med trening og kan være verdt pengene. Er det dyrt? 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Vel, det finns jo en god del menn som er overvektige også da, og enkelte av dem går kanskje rundt og føler på samme måte som du gjør? Du må heller ikke glemme at det finns menn som foretrekker litt lubne damer, "jo mer å ta i, jo mer å være glad i". Kanskje du kunne forsøke et av internett-treffstedene? (finnenvenn.no, dagbladets blink, eller likn.) ? Ønsker deg i alle fall lykke til! har prøvd noen av disse og føler at det kanskje ikke blir helt naturlig. foretrekker egentlig RL jeg da:) Men det er jo spennende, og har noen profiler gående:) 0 Siter
Gjest Overvektig kvinne Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg merket ikke noe forskjell etter at jeg slanket meg 20 kg. Tror karene legger mer merke til utstrålingen din. Har hørt en del menn si at vekta, så fremt man fremdeles har fasong på kroppen sin, ikke betyr noe særlig. Håper det stemmer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 10-15 kilo for mye er vel egentlig noe tilnærmet normalt? Uten å vite stort om hvordan kiloene dine er fordelt vil jeg tro ditt fokus på dette kun sitter i ditt eget hode. Men det er klart: Hvis alle 15 kiloene sitter på legga eller den ene rumpeballen, forstår jeg problemet. 10-15 kilo fordelt over kroppen tror jeg dog de færreste bryr seg om. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Har hørt en del menn si at vekta, så fremt man fremdeles har fasong på kroppen sin, ikke betyr noe særlig. Håper det stemmer. Smaken er som baken. Det varierer. Tror gjennomsnittsmannen ikke bryr seg så mye om utseende. jeghar selv en ganske kraftig venninne som er sammen med en slank og pen mann. Han er glad i henne for den hun er og ikke for hvor mange kilo hun har på kroppen. Jeg er selv slank og liker ikke tybbe mannfolk, vil at det skal være litt å ta i. Gjerne smålubbene. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er selv overvektig (mer enn deg..), men er heldig på den måten at det er jevnt fordelt. Som noen andre nevner over her, så er det nok helst utstrålingen din som bestemmer hva andre legger merke til ved deg. Merker veldig godt at hvis jeg selv føler meg sexy, får jeg mer oppmerksomhet enn på en "dårlig" dag. Det er noe med å innse at man er som man er. Er man misfornøyd får man gjøre noe med det, eller godta tingenes tilstand. Det er faktisk noe riktig i ordtaket som sier: Smil til verden, og verden smiler til deg! Lykke til! 0 Siter
Gjest Nonickk Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Er det dyrt? Det koster 3-4000, avhengig av hvilket senter du velger og hvor mange timer du ønsker. Treneren får deg til å yte ekstra og blir som en god venn. 0 Siter
Gjest Frida L Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Vurderer å kjøpe xenical på lillepille.com. Men noen sier man får konstant diare av det? jeg spiser ikke mye fet mat. Kan bruk av xenical være uheldig dersom man går på piller man trenger hver dag? reductil- kan kombineres med andre medisiner. Disse er dyre i norge, men kan kjøpes i andre land. Hør med legen din, han fikser resept. Og husk overvekt er et godt argument, spesiellt når det begynner å gu over ditt sosiale liv. Jeg mener at slike medikamenter, også kan brukes periodevis, dersom det er andre medikamenter som gjør at du blir stor. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.