Gå til innhold

Hemsedal

Tootsieroll1365380854

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Noen som vet om det er noe liv i Hemsedal? Noe man absolutt bør få med seg når man er der sommerstid?

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Der er det ikke mye liv om sommeren nei.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Der er det ikke mye liv om sommeren nei.

haha, det lover ikke godt! Ikke en liten pub en gang? Skal jo reise sammen med andre, så da får vi vel lage liv selv, da ;O)

Mary Poppins
Skrevet

haha, det lover ikke godt! Ikke en liten pub en gang? Skal jo reise sammen med andre, så da får vi vel lage liv selv, da ;O)

Dere får gjøre det da ja :) Det er jo flott å gå turer der da, men noe liv på byen tror jeg ikke du kan regne med :) Men jeg kan alltids ta feil, det hender en sjeldent gang ;)

Skrevet

det er Rampedager 8.juli,15.juli,5,aug og 19.aug.med folkeliv og kveldskonserter.

De fleste puber og barer er åpne,hvertfall i helgene.Og det er faktisk en del folk her om sommeren også,selv om det ikke er det samme festemaset som om vinteren.

Dessuten er det mange fine fjellturer,ridning og golf hvis det fenger.

Hemsedal om sommeren er helt fantastisk :o) NEMLIG!!!!!!!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

det er Rampedager 8.juli,15.juli,5,aug og 19.aug.med folkeliv og kveldskonserter.

De fleste puber og barer er åpne,hvertfall i helgene.Og det er faktisk en del folk her om sommeren også,selv om det ikke er det samme festemaset som om vinteren.

Dessuten er det mange fine fjellturer,ridning og golf hvis det fenger.

Hemsedal om sommeren er helt fantastisk :o) NEMLIG!!!!!!!

Supert! Reiser opp i morra, og gleder meg stort!

Hvor finner jeg nærmeste pol, forresten?

Skrevet

Supert! Reiser opp i morra, og gleder meg stort!

Hvor finner jeg nærmeste pol, forresten?

Da må du til Gol :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...