Gjest Shira12 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Flott, nå er du lagt til Gode greier ) Jeg blir borte en stund nå, reiser på ferie i morgen, og idag er det tid for pakking og styring. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Gode greier ) Jeg blir borte en stund nå, reiser på ferie i morgen, og idag er det tid for pakking og styring. Ok, jeg så ikke dette svaret før jeg skrev til deg i den andre tråden. Jeg er på ferie i langt-bort-vekk-i-stan, men jeg blir her noen dager til, så da får jeg heller se etter deg senere :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ok, jeg så ikke dette svaret før jeg skrev til deg i den andre tråden. Jeg er på ferie i langt-bort-vekk-i-stan, men jeg blir her noen dager til, så da får jeg heller se etter deg senere :-) Jeg svarte deg akkurat i den andre tråden ) Jeg skal ha med pcèn, men aner ikke om det er nett der vi skal bo. Kommer hjem igjen om en ukes tid, og da frister det med doling, msn-prat og ett glass hvitvin! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg svarte deg akkurat i den andre tråden ) Jeg skal ha med pcèn, men aner ikke om det er nett der vi skal bo. Kommer hjem igjen om en ukes tid, og da frister det med doling, msn-prat og ett glass hvitvin! ) "da frister det med doling, msn-prat og ett glass hvitvin! ) " Det er en avtale! *Gleder meg* 0 Siter
McLoud Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har svært få mannlige dolere på msn-lista mi, har du noe i mot å havne der? :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er vel ikke et særlig "kjent" navn her inne, men leser en del her og synes du virker veldig okei. Så om du vil legge til en 22 år gammel Oslo-borger, hadde det vært koselig. :-) [email protected] Kan jeg og legge deg til? =) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152559114' post='3203189] Kan jeg og legge deg til? =) Selvsagt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 :-) Det smilet var så tvetydig at jeg ikke våger å legge deg til... 0 Siter
McLoud Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det smilet var så tvetydig at jeg ikke våger å legge deg til... Tvetydig? Jeg smiler aldri tvetydig :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Tvetydig? Jeg smiler aldri tvetydig :-) Vel, kjære, da må jeg be om en liten tolkning. Betyr smilet at du smiler av meg som har lyst til å ha deg på lista, eller var det et godkjennende smil til at jeg kan legge deg til? 0 Siter
McLoud Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Vel, kjære, da må jeg be om en liten tolkning. Betyr smilet at du smiler av meg som har lyst til å ha deg på lista, eller var det et godkjennende smil til at jeg kan legge deg til? Be my guest :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Be my guest :-) Flott, da havner du på lista mi nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.