Gjest heffalumpen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 - har 'kranglet' med kjæresten. Han vil ikke krangle. Jeg må av og til få luftet følelser. Også ting som angår negative reaksjoner på ham. Han blir kvalt av 'kritkk' og ønsker om 'forbedringer'. Jeg blir kvalt av å holde munn. Vi har det veldig bra sammen, og vil satse på fremtiden, har begge vært gift før, men tror vi har funnet den rette nå, som voksne. Kan det være at man kveler hverandre, ja, da ahr jeg kanskje kvalt meg selv, for ikke å såre ham. Og når jeg endleig tør si fra, selv om han ikke liker det, så orker ikke han å 'ha det slik'. Av og til kan jeg lure på om det i det hele tatt går an å passe sammen med noen i hele verden. Men det er når jeg er deppa som nå. Men jeg vet ikke råd, jeg har holdt inne med noe i 2 år. Ulykkelig for dette! 0 Siter
Gjest lykke til! Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tror ikke dette er den du skal dele livet om du har holdt inne med noe i to år for ikke og såre. Jeg tror du fortjener en du kan puste fritt sammen med! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tror ikke dette er den du skal dele livet om du har holdt inne med noe i to år for ikke og såre. Jeg tror du fortjener en du kan puste fritt sammen med! Han har stått ved min side i tykt og tynt, er en ordentlig kjernekar på den måten. Jeg orker ikke tanken på at det ikke skal funke denne gangen heller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.