Gå til innhold

Spark en fotball av betong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøffe karer tar denne tøft: du får tibud om å sparke en fotball så hardt du kan på gata.

Du vet ikke at fotballen er fylt med våt sand og veier 6 kg.

AoooUUUUuuuuiiiii!!!

En hageeiere har en "gardengnome", en nisse i plast - en halvmeter høy og rund. Den forsvinner langt inn i skogen på en merkelig måte hver helg om natta. Til slutt fyller han nissen med mørtel og stein for å få litt mer matchvekt, støper inn et halvmeter langt armeringsjern som stikker godt ned i bakken og støpes fast i en murklump i bakken under gresset.

Til helga hører han en serie smertehyl om natta - en idiot har knust tærne på nissen. Han ville sparke dem inn i skogen fordi den sto så lagelig til for spark. Nisseeieren har å fått stevning for å være til fare for andre med å legge feller.

Hav mener du?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er visst flere som har gått på den der i Tyskland nå. Leste om minst 4 stykker med smadra tær. Men der var ballen av betong eller noe sånt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det med fotballen var jævlig dårlig gjort, men med hagenissen var det bare til pass for sparkeren. :)

Gjest Aimabel
Skrevet

haha, den var bra! Kan det være den samme gnomen som ble tatt med på reise rundt i europa og sendte postkort hjem? :-)

Skrevet

haha, den var bra! Kan det være den samme gnomen som ble tatt med på reise rundt i europa og sendte postkort hjem? :-)

Åh, den var genial! Jeg lo og lo da jeg leste om den lille gnomen på rundtur. Tenk å gjøre noe så kuult :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Åh, den var genial! Jeg lo og lo da jeg leste om den lille gnomen på rundtur. Tenk å gjøre noe så kuult :)

ja, ikkesant :-D

Skrevet

Det er visst flere som har gått på den der i Tyskland nå. Leste om minst 4 stykker med smadra tær. Men der var ballen av betong eller noe sånt.

Betong eller våt sand er omtrent ett fett, de blir omtrent like tunge.

Skrevet

Det med fotballen var jævlig dårlig gjort, men med hagenissen var det bare til pass for sparkeren. :)

Ingen som ba en idiot å gå inn på privat eiendom og sparke en nisse om natta på vei fra puben?

Men fristende er det sikkert for folk med dårlig impulskontroll og høy virketrang.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ingen som ba en idiot å gå inn på privat eiendom og sparke en nisse om natta på vei fra puben?

Men fristende er det sikkert for folk med dårlig impulskontroll og høy virketrang.

Nemlig. Da er det til pass for dem at de får vondt i tåa. :)

Men hagenisser er fryktelig ekle, så jeg skjønner godt at han sparka til den. ;)

Skrevet

"Nisseeieren har å fått stevning for å være til fare for andre med å legge feller."

*LOL* Vel kan man bli dømt for å legge feller. Men å støpe fast en hagenisse kan vel knappt argumenteres som noe uvanlig, unormalt eller en felle :-)

"............................................."

Skrevet

"Nisseeieren har å fått stevning for å være til fare for andre med å legge feller."

*LOL* Vel kan man bli dømt for å legge feller. Men å støpe fast en hagenisse kan vel knappt argumenteres som noe uvanlig, unormalt eller en felle :-)

"............................................."

Vær ikke for sikker. Han hadde sagt til "fientligsinnede" naboer at han gjorde det for å forhindre at nissen forsvant fra sin ståplass og at han mistenkte noen fra den lokale buben for å sparke den inn i skogen hver helg som underholdning.

Jeg vet ikke hvordan det gikk.

Skrevet

Nemlig. Da er det til pass for dem at de får vondt i tåa. :)

Men hagenisser er fryktelig ekle, så jeg skjønner godt at han sparka til den. ;)

Jeg kunne tuppa den til himmels sjøl jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kunne tuppa den til himmels sjøl jeg.

Ikke hvis den var murt fast! Muhuhuahahaha! >:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...