Spindy Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Skal kjøpe meg ny laptop, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken. Det står mellom følgende: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67542 og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317838 Har hatt Siemens før, og var veldig fornøyd, men har også hørt at Acer skal være bra. Pc`en skal i hovedsak brukes til studier... Hvilken ville du valgt...? 0 Siter
citoyen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Personlig ville jeg ikke valgt noen av dem. Begge er for store og tunge til å dras rundt på noe særlig. Amilo er jeg skeptisk til, vet om flere som har hatt problemer med Amilo-modeller. Men jeg vet ikke noe om akkurat denne modellen du linker til her. Acer kjenner jeg ikke så godt til. Uansett hva du bestemmer deg for, så pass på å få god garanti. Laptoper går i stykker oftere enn stasjonære, og er dyrere å reparere. 0 Siter
frosken Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Personlig ville jeg ikke valgt noen av dem. Begge er for store og tunge til å dras rundt på noe særlig. Amilo er jeg skeptisk til, vet om flere som har hatt problemer med Amilo-modeller. Men jeg vet ikke noe om akkurat denne modellen du linker til her. Acer kjenner jeg ikke så godt til. Uansett hva du bestemmer deg for, så pass på å få god garanti. Laptoper går i stykker oftere enn stasjonære, og er dyrere å reparere. Jeg har nettopp pensjonert en Amilo D 1840 etter kun litt over to års bruk. Har hatt problemer fra første dag med en mengde blåskjerm feil, og til tross for at komplett har hatt den inne flere ganger er ikke feilen løst. De finner ingen hardwarefeil på den, og derfor vil de ikke heve kjøpet. Hver gang den har vært inne har de ment at en eller annen driver, eller vifta, eller noe annet har vært årsaken til manglende stabilitet - og så legger de inn programvaren på nytt, og ønsker lykke til. Da pleier det å gå bedre en uke eller to, og så begynner moroa igjen. Forteller dette bare for å underbygge din skepsis til Amilo'er. Har startet på nytt med en hp compaq mx8220, og håper på bedre dager :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har Acer og er superfornøyd, men så har jeg en maskin til nesten 20 000, så det er neppe sammenlignbart. Det jeg vet fra de som har forholdsvis billige Acer er at batterikapasiteten ikke er allverden, så undersøk det før du kjøper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.