Gå til innhold

Tror dere jeg kan få en kjæreste...

Anbefalte innlegg

Gjest jente1969
Skrevet

...når jeg i øyeblikket veier 95 kilo??

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Det har da ingenting med saken å gjøre :) Noen overfladiske gutter vil synes det betyr noe, men slike forhold varer neppe lenge uansett.

Gjest lizzima
Skrevet

Da jeg møtte samboeren min før jul i fjor veide jeg 104 kg...

Jeg hadde da gått ned mange kilo og følte meg såå fin *S* Idag veier jeg 85 kg og skal ned enda mer, men det har INGENTING med antall kilo å gjøre, mer hvordan du oppfatter deg selv. Samboeren min elsker meg uansett om jeg veier 100 eller 70 kg... :-)

Gjest grønn tulipan
Skrevet

Det kan du helt sikkert. Mendet er lettere å få seg en kjæreste om du går ned noen kilo og blir normalvektig.

Ser at noen sier at det er kun overfladiske gutter/menn som bryr seg om vekta. Men det er vel ofte slik at det er det yttere som først fanger oppmerksomheten. Etter at en blir nærmere kjent og har vært sammen en stund er det andre ting som blir viktigere.

Lykke til ;-)

Skrevet

Det kan du helt sikkert. Mendet er lettere å få seg en kjæreste om du går ned noen kilo og blir normalvektig.

Ser at noen sier at det er kun overfladiske gutter/menn som bryr seg om vekta. Men det er vel ofte slik at det er det yttere som først fanger oppmerksomheten. Etter at en blir nærmere kjent og har vært sammen en stund er det andre ting som blir viktigere.

Lykke til ;-)

"Men det er vel ofte slik at det er det yttere som først fanger oppmerksomheten."

Ja.. men nå er det jo ikke sånn at alle menn liker slanke damer heller da :-) Det finnes ganske mange menn som liker fyldige, store damer også.

Gjest grønn tulipan
Skrevet

"Men det er vel ofte slik at det er det yttere som først fanger oppmerksomheten."

Ja.. men nå er det jo ikke sånn at alle menn liker slanke damer heller da :-) Det finnes ganske mange menn som liker fyldige, store damer også.

Klart det.

Men de fleste, både av menn og damer, foretrekker normalvektige kjærester har jeg inntrykk av.

Så jeg mener fortsatt at det er enklere å finne seg kjæreste når man ikke er overvektig.

Skrevet

Ja, det er jeg sikker på. Jeg kjenner da mange med noen kg for mye og de er da gift mange av dem :o)

Gjest togli
Skrevet

Jepp, om du får deg kjæreste har mer sammenheng med selvsikkerhet og om du er ei koselig jente :-)

Dessuten er det heldigvis sånn at noen liker runde damer best, mens andre liker slanke damer best. Tror det er ganske jevnt fordelt, jeg...

Gjest sies det...d
Skrevet

Mannfolka legger merke til utstråling mer enn kroppen.

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Lykke til ;-)

Svaret ditt virker overfladisk. Du har ikke forstått det virkelige liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...