Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vinat

Er en jente på 26 år og har så liten lyst.

Har en samboer og vi har vert sammen i 5 år.Begynte på pillen omtrent samtidig. Kan ikke huske at jeg merka noe spesielt da, men merka det 1-2 år senere. Jeg var endel deprimert den tida og fikk lykkepille, så jeg tenkte det var den som gjorde at lysten forsvant.

Prøvde forskjellige merker, men ingen forskjell. Slutta på lykkepillen etter at halvt år, men lysten kom aldri skikkelig tilbake.

Har brukt 3 forskjellige typer p-pille og det kan hende at jeg bytta omtrent samtidig som jeg begynte på lykkepille.

Har opplevd lysten litt i perioder, men ser ingen sammenheng med noe. Føler ofte jeg må jobbe mye for å få orgasme, så det blir jo litt krampeaktig. Er blitt et ganske stort fokus i hodet mitt og det gjør det vel egentlig mye vanskeligere.

Blir ikke noe særlig kåt, og de gangene jeg er det og vi skal til å begynne merker jeg at jeg blir litt redd (prestasjonsangst?) eller at lysten rett og slett forsvinner. Når vi har holdt på en stund med å tilfredsstille hverandre og jeg ikke merker noe får jeg lyst til å gi opp, men så plutselig kan jeg kjenne noe og stiger veldig raskt til orgasme.

Samboer har blitt litt usikker på hva han skal gjøre for at det skal bli bra for meg så jeg kjenner ofte litt irritasjon når vi har sex for at jeg ikke får det sånn jeg vil ha det. Prøver å rettlede, men blir likevel ikke noe bra. Føler litt press på at det må bli bra da. Synest samtidig at det ødelegger litt når jeg må si hva han skal gjøre og det varierer fra gang til gang. Er ikke lett for stakkars mannen når jeg ikke helt selv vet hva jeg vil ha.

Den siste tiden,1-2 mnd, har det plaget meg veldig at jeg ikke har noe lyst. Slutta med pillen for 7 uker siden, men merker ikke noe spesielt. Ikke lyst til å onanere heller.

Er veldig fortvila, for jeg lurer på om det er det at jeg ikke tenner på ham. Tror egentlig ikke det siden det har vart så lenge, men følelsene mine er litt kaos nå.

Er ikke deprimert lenger og har noe å gjøre på. Var veldig avhengig av han da jeg var nedfor. Føler meg litt mer selvstendig nå. Han har støtta meg mye.

Føler liksom litt tomhet for tida. Klarer ikke kjenne de sterke følelsene, men så har vi jo vert sammen en stund òg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237754-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...