Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 kan han ikke slutte. sove . han er snill..men men 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hm? I en halvtime? Er ikke det tiden på ca en halvliter?;-) Skjønte ikke innlegget helt jeg. :-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Din pappa? ja..besøk det skulle bli hyggelig.. sint drikker enda.. har ikke lagt seg. han lovte 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hm? I en halvtime? Er ikke det tiden på ca en halvliter?;-) Skjønte ikke innlegget helt jeg. :-) han drakk fra fredag ettermidag..og har ikke lagt seg enda. ukoselig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 han drakk fra fredag ettermidag..og har ikke lagt seg enda. ukoselig. Isj, så kjipt da.. Kan du ikke reise ut og si at du ikke gidder å komme tilbake før han skjerper seg da? Du får strmme han opp! Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Isj, så kjipt da.. Kan du ikke reise ut og si at du ikke gidder å komme tilbake før han skjerper seg da? Du får strmme han opp! Lykke til! :-) hehe... nei.. han får sove ut. neste gang går det bedre. skal jo feriere 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Isj, så kjipt da.. Kan du ikke reise ut og si at du ikke gidder å komme tilbake før han skjerper seg da? Du får strmme han opp! Lykke til! :-) like idiot da..full enda selv jo.. 0 Siter
carma Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 han drakk fra fredag ettermidag..og har ikke lagt seg enda. ukoselig. Hiv ham på dør? Be han dra hjem og legge seg og heller komme tilbake når han er edru? Hvis han bor langt unna og må sove hos deg så si at du ikke er interessert i besøk av en full pappa og be han legge seg og sove ut rusen. Lett er det ikke å leke foreldre for sine foreldre, men... Håper du fikser det. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hiv ham på dør? Be han dra hjem og legge seg og heller komme tilbake når han er edru? Hvis han bor langt unna og må sove hos deg så si at du ikke er interessert i besøk av en full pappa og be han legge seg og sove ut rusen. Lett er det ikke å leke foreldre for sine foreldre, men... Håper du fikser det. jeg er på sommerferie hos han.. Dette er første døgnet 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 hehe... nei.. han får sove ut. neste gang går det bedre. skal jo feriere Håper det blir hyggeligere da! :-) Ikke så kjekt med fulle fedre som nekter å legge seg, vil jeg tro. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 like idiot da..full enda selv jo.. Noen promiller som henger igjen fra gårsdagen? ;-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Håper det blir hyggeligere da! :-) Ikke så kjekt med fulle fedre som nekter å legge seg, vil jeg tro. han er glad i meg da. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 han må få gjøre sint ting , så går det bra, 8 år , alt er det samme 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Håper du tar godt vare på deg selv Violsa,dette hørtes jo veldig usundt ut,du har hatt nok negative opplevelser nå. Du fortjener så mue meere/bedre,prøv å tenke på deg selv nå.. Lite trolig at din far vil forandre seg,og husk vi kan ikke forandre andre enn oss selv,og hva vi føler og tenker om ting. Ha det godt,håper du også får noen gode opplevelser i sommer. Tenk på deg selv og dine behov,masse lykke til 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 sint..virkelig. han sa jeg var blitt feit..men skjønner totalt ikke sammenengen..at seksuelle overgrep gjør det med en 0 Siter
Gjest vokste opp med en pappa som også drakk slik Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Leste innlegget ditt. Jeg gråter. Jeg føler med deg, jeg vet hvordan du har det. Du vet han er glad i deg, men likevel.... Det er bare så vond å vite at han velger flaska enn deg. Men husk, det er en sykdom, som desverre kan overgå all kjærlighet til barn og partner. 0 Siter
Gjest vokste opp med en pappa som også drakk slik Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 sint..virkelig. han sa jeg var blitt feit..men skjønner totalt ikke sammenengen..at seksuelle overgrep gjør det med en har du noen å prate med? kan du kontakte noen profesjonelle? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 har du noen å prate med? kan du kontakte noen profesjonelle? jeg er voksen , 26 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.